Knauf Insulation estimează afaceri de peste 13 mil. euro în acest an, mai mari cu 5%

Adrian Garofeanu, director comercial Knauf Insulation

Knauf Insulation, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de materiale izolante, estimează că va încheia acest an cu o cifră de afaceri de peste 13 milioane euro, în creștere cu aproximativ 5% față de 2017, evoluția business-ului fiind influențată de tendința pozitivă a pieței construcțiilor, în special pe segmentele office, rezidențial și industrial.

„În acord cu dezvoltarea și maturizarea pieței de izolații, respectiv a segmentului de vată minerală, estimăm o evoluție pozitivă a afacerilor Knauf Insulation pe termen mediu și lung. De altfel, poziționarea noastră atât pe plan global, cât și local, ne permite să oferim clienților cele mai bune soluții de termoizolare și să fim, în același timp, un furnizor de servicii și un partener strategic pentru rețeaua de distribuție și pentru principalii jucători de pe piața DIY”, a declarat Adrian Garofeanu, director comercial Knauf Insulation.

Furnizorul de materiale izolante deținut de grupul german Knauf aniversează în acest an un deceniu de activitate pe piața românească.

Printre principalii piloni de dezvoltare ai segmentului de izolații cu vată minerală se regăsesc evoluția numărului de autorizații de construcții, semnalele pozitive ale economiei, coroborate cu creșterea gradului de conștientizare a populației privind eficiența izolării clădirilor și legislația în vigoare referitoare la protecția la foc, mai arată reprezentanții companiei.

Portofoliul Knauf Insulation include vată minerală de sticlă, vată minerală bazaltică și accesorii. La nivel local, produsele și soluțiile Knauf Insulation au fost integrate în proiecte de referință precum Timpuri Noi Square, Oregon Park, sediul Lidl, Vox Timișoara, ONE Tower sau Skanska Tower.

Grupul Knauf Insulation este unul dintre cei mai mari producători de soluții de izolație la nivel mondial, cu o experiență de peste 40 de ani în industria de profil. În prezent, grupul are peste 40 de fabrici, situate în 15 țări, peste 5.000 de angajați și o cifră de afaceri de aproximativ două miliarde de euro.

German
Citește articolul precedent:
Lucian Boia, Konrad Gündisch și Andrei Pleșu în dialog. Rolul minorităților, în special al minorităţii germane, în dezvoltarea României în ultimii 100 ani

Dezbaterea „100 ani – România Modernă și rolul minorităților – Minoritatea germană ca stimulent al dialogului comunitar” va avea loc...

Închide