Lidl a finalizat construcția și amenajarea noului sediu central

Retailerul Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, o clădire de birouri care a beneficiat de folosirea unor tehnologii de construcție de ultimă generație și include dotări și facilități la standarde europene.

Sediul central Lidl România este format din două clădiri separate, interconectate: prima dintre ele are patru etaje și cuprinde zonele cu facilități pentru angajați, iar cea de-a doua are șase etaje și este compusă din două corpuri simetrice, cu spații de birouri. Ansamblul găzduiește numeroase spații ample, destinate activității de birou, precum și o serie de facilități moderne, create pentru confortul angajaților.

„Sustenabilitatea a fost un criteriu pe care l-am luat în calcul în toate demersurile companiei în cei aproape șapte ani de prezență Lidl pe piața locală. Nici noul nostru sediu central, pe care îl inaugurăm astăzi, nu face excepție de la acest standard. Acesta este un proiect conceput pentru a fi cât mai eco-friendly, în linie cu standardele de referință în materie de eficiență, și dispune, în același timp, de facilități excelente pentru angajații noștri”, a declarat Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Realizată în parteneriat cu Skanska, clădirea a fost proiectată pentru a îndeplini cerințele sistemului de evaluare britanic BREEAM, cel mai înalt standard de sustenabilitate și eficiență existent în industrie.

Noul sediu Lidl este prevăzut cu 233 de locuri de parcare, 7 stații de încărcare a mașinilor electrice și 40 de locuri pentru cei care optează să vină la birou cu bicicleta. De asemenea, un beneficiu suplimentar oferit de Lidl este microbuzul express care asigură curse dimineața, la începutul zilei de lucru, și seara, la final de program, între sediu și stația de metrou Aurel Vlaicu.

Retailerul a anunțat recent că veniturile angajaților vor fi majorate, la 1 martie, impactul cel mai mare fiind la nivelul lucrătorilor comerciali și al comisionarilor din depozite, iar gama de beneficii acordate salariaților va fi extinsă.

De la 1 martie, un vânzător Lidl încadrat cu salariul minim va realiza venituri medii lunare garantate de 3.061 de lei brut, în vreme ce un comisionar aflat în aceeași situație va câștiga 3.301 lei brut. În plus, Lidl are o politică de salarizare în trepte, salariul crescând anual în primii trei ani de activitate în companie.

Veniturilor în bani și tichete valorice li se adaugă o serie de alte beneficii, printre care asigurare privată de sănătate, zile de concediu ce cresc progresiv și oportunități de dezvoltarea profesională. Pe de altă parte, din acest an, toți angajații Lidl vor avea asigurare de viață, pe lângă asigurarea medicală privată de până acum.

Compania germană Lidl, deținută de grupul Schwarz, se numără printre primii zece comercianți de produse alimentare la nivel mondial și este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa.

German
Citește articolul precedent:
Manufaktura
Prima cafenea-bistro Manufaktura din afara capitalei va fi inaugurată în ansamblul Openville Timişoara

Odată cu finalizarea primei etape a ansamblului mixt Openville, în trimestrul patru al acestui an, timișorenii vor beneficia de noi...

Închide