Lucian Ghițescu, director general MA*FRA România: Domeniul produselor chimice pentru piața auto are nevoie de o legislație conformă cu normele europene

Piața de produse chimice pentru industria auto este afectată de lipsa unei legislații conforme cu normele europene și de comportamentul unor jucători care, prin diverse demersuri, evită plata taxelor, declară Lucian Ghițescu, director general al MA*FRA România.

”Zona de furnizori de produse chimice care au ca obiect pregătirea mașinilor pentru vânzare sau întreținerea lor ulterioară este afectată de lipsa unei legislații conforme cu normele europene. Așa cum samsarii afectează piața de importuri auto, avem unii jucători pe piața de furnizare de soluții chimice pentru industria auto, care, prin anumite demersuri, evită inclusiv taxele pe care orice firmă onestă le plătește către bugetul de stat”, a declarat Ghițescu la conferința ”România Durabilă: Economia pe patru roți”, organizată de DeBizz Magazine în parteneriat cu România Durabilă.

Această situație îi afectează în primul rând pe șoferi – pentru că orice derogare de la normele europene dăunează în primul rând integrității mașinii -, dar prejudiciază și imaginea furnizorilor de profil.

”Sunt foarte multe cazuri în care, din cauza crizei, inclusiv importatorii de mașini din România au diminuat considerabil bugetele alocate întreținerii și pregătirii mașinilor, lucru care s-a văzut în relația noastră directă cu ei. La ora actuală, interesul nostru este de a dezvolta și de a ridica nivelul de satisfacție al fiecărui client care calcă pragul unui importator auto sau unui producător de mașini din România”, a adăugat reprezentantul MA*FRA România.

MA*FRA este o marcă italiană de traditie în domeniul produselor pentru cosmetizarea și întreținerea autovehiculelor. MA*FRA este prezentă în România încă din anul 1999 și a devenit marca dominantă de produse pentru întreținerea autovehiculelor, construindu-și o puternică reputație datorită calității și performanțelor produselor, atât pentru profesioniștii auto, cât și pentru deținătorii de autovehicule.

German
Citește articolul precedent:
Noua identitate a mărcii Bosch: De la inovație la fascinație

Vibrant, divers, dinamic: cu noua identitate a mărcii, Bosch evidențiază transformarea digitală a companiei într-un furnizor de soluții pentru un...

Închide