Hornbach Sibiu a avut 130.000 de clienți în cele 100 de zile de la deschidere

Retailerul german de materiale de construcții și grădinărit Hornbach, unul din principalii jucători pe piața românească de profil, a avut un trafic de aproape 170.000 de persoane în primele 100 de zile de la inaugurarea magazinului din Sibiu, dintre care 80% au devenit clienți.

„Noul nostru magazin din Sibiu – al şaselea din reţeaua locală a Hornbach – a fost un real succes încă de la deschidere şi, astfel, în cele 100 de zile de la inaugurare a avut circa 130.000 de clienţi”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Traficul mediu a fost în această perioadă de circa 1.500 de persoane zilnic, însă acţiunile speciale şi mai ales zilele de weekend au adus chiar şi mai mulţi vizitatori în magazin.

De asemenea, șeful companiei a subliniat că în acest moment se poate observa o creştere treptată a numărului de vizitatori şi, astfel, şi a numărului de clienţi.

„Cu siguranţă principalele atuuri al magazinului nostru în faţa clienţilor sunt reprezentate de consilierea profesională a consultanţilor noştri de la raft şi, nu în ultimul rând, de calitatea produselor şi strategia de preţuri mereu mici”, a subliniat Mugurel-Horia Rusu.

Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach Romania

El a adăugat că, încă de la deschidere, clienţii sibieni au arătat un interes crescut pentru produsele din zona de grădină, dar şi pentru cele din zona de ridicare a materialelor de construcţii.

Magazinul Hornbach din Sibiu, deschis la jumătatea lunii octombrie, are o suprafaţă totală de 12.000 de metri pătraţi şi pune la dispoziţia clienţilor un portofoliu de 30.000 de articole.

Hornbach, o afacere de familie fondată în anul 1877, a înregistrat în exercițiul  financiar  2014/2015 o cifră de afaceri de peste 3,5 miliarde de euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

În  acest  moment,  concernul  german deține  153 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa.

German
Citește articolul precedent:
INS: Inovaţia în întreprinderile din România a înregistrat un declin în perioada 2012-2014

Ponderea întreprinderilor care au care au introdus sau au implementat produse, procese, metode de organizare sau metode de marketing, noi...

Închide