Martin Schulz, noul CEO al Mercedes-Benz România

Martin Schulz

Martin Schulz (45 de ani), în prezent Head of Product & Marketing în cadrul Mercedes-Benz Korea, va prelua la 1 iunie funcția de CEO al Mercedes-Benz România de la predecesorul său, Philipp Hagenburger.

Philipp Hagenburger (54 de ani) face parte acum din echipa Daimler South East Asia Pte. Ltd, în calitate de CEO, după ce a administrat activitățile diviziei de Passenger Cars și a condus Mercedes-Benz România timp de trei ani.  

Martin Schulz s-a alăturat echipei Mercedes-Benz în urmă cu 20 de ani, iar parcursul său profesional a inclus atribuții în mai multe țări.

În ultimii ani, el a fost responsabil de activitățile de Sales & Marketing din Vietnam și Thailanda şi, din 2016, a ocupat funcția de Head of Product & Marketing, Mercedes-Benz Korea.

„Sunt foarte încântat să mă alătur echipei Mercedes-Benz România și, împreună, să continuăm consolidarea poziției Mercedes-Benz pe piață și să ducem mai departe munca excepțională cu care i-am obișnuit pe clienții și partenerii noștri. Portofoliul de produse și servicii inovatoare ne oferă cele mai bune premise în stabilirea unei fundații puternice pentru mobilitatea viitorului, precum și în menținerea celor mai înalte standarde de calitate pentru clienții români”, a spus Martin Schulz.

German
Citește articolul precedent:
HOTSPOT CLUJ 2019: „Suntem într-o competiție europeană și într-o competiție globală”. În România, orașul de Someș poate deveni o capitală a inovației

Publicația de business germano-română DeBizz Magazine și Fundația Friedrich Naumann pentru Libertate au organizat joi, 16 mai, la Hotel SunGarden...

Închide