iun.
12

Lady Gala 2019

Cele mai multe femei care deţin calitatea de asociat sau acţionar în companiile active din România se încadrează în grupa de vârstă 40-49 de ani, respectiv un procentaj de 29% dintr-un total de 482.746 femei antreprenor, se arată într-un studiu realizat de compania REGnet.ro.

Independența financiară și posibilitatea unui venit suplimentar sunt cei mai atractivi factori care determină femeile inițieze propria afacere, potrivit raportului Amway Global Entrepreneurship Report.

TEMATICĂ

  • Este conceptul ,,soft power” specific feminin și cum influenţează acest skill procesul decizional în afaceri?
  • Cum pot fi angajaţi liderii și echipele în realizarea transformării organizaţionale în viziunea femeilor de afaceri?
  • Cele mai bune metode de a crea punţi între ţeluri și actiuni în strategia de business
  • Cele mai eficiente mijloace de motivare și responsabilizare pentru stimularea dezvoltării profesionale în abordarea feminină
  • Business networking la feminintendinţe subtile în relaţionarea antreprenorială
  • Stilul personal femininîntre clasic și eclectic. Ce influenţe subtile induce în afaceri?
  • Cele mai eficiente căi de administrare a timpului și energiei în încercarea de a corela viaţa personală cu cea profesională
  • Modele de succes în management și tendinţa de migrare către antreprenoriat