MSI lansează campania “Doar 1 EURO adaos” și donează 10% din încasări pentru lupta împotriva COVID-19

Horațiu Popescu, Chief Executive Officer MSI Premium Cars

Traversăm cu toții o perioadă extrem de dificilă, care a cutremurat întreaga societate și produce efecte negative majore în economie. Compania noastră activează într-unul dintre domeniile cele mai greu încercate de această criză și căutăm în permanență idei și soluții de a asigura continuitatea. Din păcate nu există o formulă salvatoare, contextul actual necesitând multiple și complexe modificări, pe toate planurile activității noastre.

MSI Premium Cars a implementat măsuri în patru direcții majore, care vizează clienții, angajații, partenerii și sprijinirea comunității în lupta comună împotriva COVID-19.

Prioritatea noastră a fost asigurarea serviciilor în condiții de siguranță, atât pentru clienții, cât și pentru angajații noștri. Pentru acest lucru a fost necesară dotarea stațiilor cu toate echipamentele necesare dezinfectării riguroase a mașinilor și echipării corespunzătoare a agenților noștri. Procedurile de livrare și preluare au fost modificate astfel încât să asigure cele mai înalte standarde de siguranță.

Am luat măsuri de respectare a prevederilor de distanțare socială și am lansat campanii prin care ne dorim să ne sprijinim clienții, să contribuim la menținerea în viață a economiei și să sprijinim comunitatea în acest razboi.

MSI Premium Cars lansează campania de luptă pentru salvarea economiei. Cu sprijinul cât mai multor companii, care ne vor urma exemplul, campania “Doar 1 EURO adaos” ar putea deveni un simbol al luptei mediului de afaceri de a supraviețui crizei provocate de COVID-19.

Ideea de a oferi toată gama de servicii la prețuri preferențiale, care includ doar un EURO adaos, s-a născut din dorința de a transmite mesajul că roata economiei trebuie să se învârtă. Respectăm în continuare toate recomandările cu privire la distanțarea socială și măsurile de prevenție, însă vrem să atragem atenția asupra faptului că avem nevoie de măsuri de susținere și pentru mediul economic. 

Salutăm pe această cale toate inițiativele companiilor de a face donații pentru a ajuta comunitatea. Acest exemplu l-am urmat și noi și vom continua să ajutăm cât de mult putem. Trebuie să fim conștienți însă că, fără bani în circuitul economic, nu vom putea să susținem lupta împotriva COVID-19. 

Am început cu campania simbol „Doar 1 EURO adaos” care, pe lângă invitația la luptă pentru continuitate, oferă companiilor posibilitatea de a accesa serviciile de mobilitate necesare la prețuri foarte avantajoase, contribuind la reducerea cheltuielilor curente. Am invitat cât mai multe companii să ne urmeze exemplul, încercând să popularizăm ideea că astăzi nu este despre profit, este despre necesitatea de a supraviețui și a susține circuitul economic.

Întrucât inițiativa noastră este despre lupta împotriva COVID-19, vom dona 10% din valoarea încasărilor generate prin campania „Doar 1 EURO adaos”.

Fiecare dintre noi își poate aduce aportul, cât de mic, pentru a ajuta. Împreună, însă, vom fi mai puternici și vom putea învinge.

Soluția este la noi. Împreună, solidari, putem menține economia în viață și putem depăși această criză. Alăturați-vă campaniei noastre și haideți să învingem împreună!  #Doar1euroadaos



German
Citește articolul precedent:
Grupul educațional elvețian winsedswiss lansează cursuri online pentru românii care lucrează în hoteluri și restaurante, certificatele de absolvire fiind recunoscute de industria ospitalității

Grupul educațional elvețian winsedswiss, cu filiale în România, Elveția și Serbia, al cărui obiectiv principal îl reprezintă oferirea oportunităților de...

Închide