Noi branduri disponibile în București Mall

București Mall, primul centru comercial modern din România, a finalizat procesul de optimizare a chiriașilor, proiectul vizând îmbunătățirea selecției de branduri în funcție de nevoile și gusturile clienților.

În prezent, mall-ul oferă o gamă de servicii de 360 de grade, astfel: fashion (35%), entertainment (17%), food & beverages (9%) și servicii, inclusiv car-sharing (6%). Suprafața închiriabilă a centrului comercial este 40.000 de metri pătrați, iar rata de ocupare se ridică la 99%.

Printre noutățile din București Mall se numără cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est (1.200 de metri pătrați) și singurul 3 în 1 – are colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani.

Meli Melo Deco a deschis în București Mall primul department store din România, pe o suprafață de peste 350 de metri pătrați.

Mai mult, noul magazin Douglas din centrul comercial este cel mai mare din România (peste 400 de metri pătrați) și unul de tip flagship, care oferă peste 10.000 de produse, inclusiv premiere pe piața din România în termeni de machiaj și parfum.

Cel mai recent chiriaș este World Class, care a inaugurat un club pe o suprafață de 1.400 de metri pătrați, în urma unei investiții de un milion de euro.

„Mai mult, noii chiriași dau randament în noua locație. De exemplu, Tezyo, un nou concept de magazin multibrand, urban și fresh, vinde 1.300 de articole pe lună, iar valoarea medie lunară a coșului de cumpărături a crescut cu 12% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut (aprilie și mai). De la deschiderea magazinului în primul centru comercial modern din România, brandul suedez Amazing Jewelry a devenit favoritul clientelor București Mall cu vârste de la 18 la 45 de ani, iar vânzările au crescut. Aperto, restaurantul italian exclusiv din centrul comercial, a avut peste 100.000 de clienți în mai puțin de un an”, arată reprezentanții centrului comercial aflat în proprietatea Anchor Grup.



German
Citește articolul precedent:
vizual SHIFT
Procesul de schimbare organizațională –> Provocări + Oportunități = Performanță

BusinessMark a organizat evenimentul SHIFT. A change management conference, desfășurat la Hotel Radisson Blu în data de 08 iunie 2018....

Închide