Noua identitate a mărcii Bosch: De la inovație la fascinație

Vibrant, divers, dinamic: cu noua identitate a mărcii, Bosch evidențiază transformarea digitală a companiei într-un furnizor de soluții pentru un stil de viață conectat. „Cu soluțiile conectate, dorim să contribuim la îmbunătățirea calității vieții și la conservarea resurselor. Noua identitate a mărcii noastre urmează acest exemplu. Designul său reflectă diversitatea și individualitatea vieții și a produselor noastre”, afirmă Dr. Volkmar Denner, președinte al Consiliului de administrație al Robert Bosch GmbH, explicând contextul noii identități a mărcii. Noul design corporativ aduce în prim-plan aspectele emoționale ale mărcii, prin mai multe culori și printr-un nou limbaj al imaginilor și formei. Inscripția Bosch de culoare roșie, deviza „Tehnică pentru o viață” și sigla sub formă de armătură încadrată într-un cerc vor rămâne neschimbate. „Compania noastră s-a schimbat foarte mult în ultimii ani. Noul design corporativ exprimă transformarea digitală a companiei noastre”, adaugă Denner. Casa inteligentă oferă mai mult confort în locuință, iar mașina solicită singură ajutor în cazul în care are loc un accident.

1-RB-22058

Noul design corporativ face tangibilă deviza „Tehnică pentru o viață”

Noul design corporativ este orientat spre cerințele speciale de design ale mediilor digitale. Cu toate acestea, este de asemenea folosit în presa scrisă, pe ambalajele de produs și în designul interior. Sistemul bazat pe designul simplu are doar câteva reguli rigide, lucru care oferă utilizatorilor libertate de creație atunci când aplică designul corporativ. Noile lumi vizuale ilustrează beneficiile devizei „Tehnică pentru o viață” în culori calde. Accentul este pus pe utilizatorii de tehnologie. „De fiecare dată când oamenii vin în contact cu marca, dorim să facem tangibilă deviza noastră „Tehnică pentru o viață”. Realizăm acest lucru prin imagini și elemente grafice”, spune Peter Feldmann, șeful departamentului de management al mărcii și comunicare în marketing din cadrul Bosch.

German
Citește articolul precedent:
Florin Pîrvu, vicepreședinte CNIPMMR: Piața auto este deformată din cauza reglementărilor și legilor în vigoare

Constructorii auto, furnizorii de componente și importatorii sunt afectați de o serie de reglementări defectuoase, spune Florin Pîrvu, vicepreședinte CNIPMMR,...

Închide