O nouă identitate vizuală: cel mai important proces de rebranding realizat de DB Schenker în ultimii 10 ani

Foto: DB Schenker

Noul design corporativ consolidează punctele forte ale companiei • Furnizorul de logistică B2B se concentrează pe apelul emoţional Mai multă diferenţiere, relevanţă şi accesibilitate datorită unor opţiuni diversificate de imagini şi culori Redefinirea celui mai internaţional brand din cadrul Grupului DB.

Essen, 05 iunie 2020 – DB Schenker îşi dezvoltă brandul cu o nouă identitate vizuală. Tranziţia la un nou limbaj vizual al liderului de transport şi logistică are ca scop crearea unei experienţe de brand captivantă şi diferenţiatoare. Utilizarea logo-ului a fost adaptată, iar elementele principale de identitate corporativă au fost revizuite în mod fundamental. Este cea mai extinsă repoziţionare a mărcii DB Schenker din ultimii ani.

Jochen Thewes, CEO al DB Schenker: „Diversitatea, munca în echipă, spiritul inovator sunt ceea ce ne diferenţiază. Clienţii noştri ştiu ce putem face şi ce ne diferenţiază de concurenţă. Cu noul nostru limbaj vizual, vom putea acum să prezentăm mai bine aceste puncte forte. Prin urmare, am decis să facem ca brandul nostru să se evidenţieze mult mai mult de aspectul comun al industriei logistice”.

Foto: DB Schenker

În primul rând, paleta de culori a fost revizuită în mod semnificativ: albastru, care este utilizat pe scară largă în industrie, este abandonat. În schimb, Teal (turcoaz) este folosită ca nuanţă de bază actuală şi modernă. Introducerea acestui nou tip de culoare subliniază, de asemenea, eforturile şi obiectivele DB Schenker pentru o logistică sustenabilă.

Noua identitate vizuală se reflectă şi în reprezentarea fotografiilor corporate. Noile imagini prezintă în principal angajaţi ai DB Schenker „Eroi autentici ai logisticii”.

Unele dintre noile fotografii au fost realizate de fotograful Thomas Straub, din München, ale cărui abilităţi în povestirea identităţii vizuale întâlnesc în mod ideal ideea centrală a noii imagini de brand a DB Schenker.

Ca parte a noului design corporativ, utilizarea logo-ului DB Schenker este, de asemenea, mult mai flexibilă, deoarece utilizarea obligatorie a unui fundal alb nu mai este necesară. Aceasta se aplică atât pentru „Schenker”, cât şi pentru însemnele „DB” al Deutsche Bahn AG.

Anunţul privind noua identitate vizuală a fost precedat de multiple prezentări, seminarii web şi sesiuni de training pentru a permite introducerea simultană a noului aspect unitar în peste 130 de ţări din întreaga lume. O nouă sesiune la nivel global este planificată în mai multe etape în lunile următoare.

Despre DB Schenker în România

Cu 4 sucursale, peste 60 de puncte de lucru situate în toate regiunile ţării şi peste 1,000 de angajaţi, DB Schenker este un furnizor de top în industria de transport şi logistică la nivel naţional.

Compania oferă o gamă completă de servicii de transport şi logistică (rutier: camioane complete şi parţiale, transporturi în regim de grupaj, operaţiuni aeriene, maritime şi feroviare, logistică contractuală – managementul lanţului de aprovizionare, târguri şi expoziţii, servicii de relocare, asigurare cargo, servicii vamale şi operaţiuni portuare), adaptate la nevoile partenerilor săi.

Despre DB Schenker

DB Schenker este un furnizor global de servicii logistice şi de transport, cu peste 76,200 de angajaţi în 2,100 de locaţii. Schenker & Co AG din Viena serveşte drept sediu de coordonare regional pentru operaţiunile din Sud-Estul Europei, acoperind 14 ţări cu 5,500 angajaţi.


www.dbschenker.com



German
Citește articolul precedent:
Preparatele Hard Rock Cafe, livrate acasă sau la birou prin Tazz by eMAG

Preparatele din meniul Hard Rock Cafe pot fi savurate nu doar pe terasă, ci pot fi comandate începând din această...

Închide