OLX anunță o nouă identitate de brand în România

OLX România, liderul pieței locale de anunțuri generaliste, a anunțat noua identitate de brand, după implementarea celui mai mare upgrade al platformei din ultimii 11 ani, care a implicat îmbunătățiri majore la nivel de interfață (chat, posting, browsing, social experience), atât pe web, cât și în aplicație.

Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani și a analizat toate modalitățile prin care brandul comunică cu clienții, implicând mai multe echipe de dezvoltare și testare, atât internă, cu angajații, cât și externă, cu clienții din întreaga lume.

„Noua arhitectură de brand înglobează personalitatea și direcția noastră, așa cum o vedem astăzi – mai dinamică, mai ambițioasă, mai puternică și mai apropiata de consumatori. Un pas strategic important a fost acela de a ne concentra eforturile și atenția către aplicația OLX, un upgrade substanțial fiind adus cu precădere acestui mediu. Credem cu tărie în rolul nostru de a conecta oamenii, prin toate mijloacele pe care le avem la dispoziție, și de a îi ajuta în a face alegeri smart, fie că vorbim de căutarea unui job diferit, achiziționarea unui nou produs sau găsirea unui nou apartament. Noul OLX este potrivit pentru fiecare dintre aceste alegeri”, a declarat, într-un comunicat, Paul Neagoe, Head of OLX România.

Cu această nouă tranziție, OLX România urmărește depășirea sferei clasice a industriei anunțurilor online, prin punerea la dispoziție a unor servicii integrate și, totodată, prin oferirea consumatorilor a unor opțiuni de vânzare-cumpărare mai inteligente și mai relevante, în următorii 2-3 ani, arată compania.

La nivel de grup, investiția în rebranding s-a ridicat la suma de un milion de dolari. Noua identitate a brandului a fost creată de către agenția internațională DesignStudio.

Procesul de rebranding a început în 2018, Africa de Sud fiind prima piață care a trecut la noua interfață. Aceasta a fost urmată în 2019 de Pakistan, India, Indonezia și toate piețele latino-americane. OLX continuă acum rebrandingul în mai multe țări europene – Bulgaria, Portugalia, România, Ucraina și Polonia.

OLX Group este rețeaua de platforme de anunțuri cu cea mai rapidă creștere din lume, care deservește peste 350 de milioane de oameni în fiecare lună. Grupul este prezent în 40 de țări și facilitează lunar aproximativ 17 milioane de tranzacții, de la mașini și mobilă la electronice și îmbrăcăminte.

OLX România are peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Platforma se poate accesa atât de pe desktop, cât și din aplicațiile mobile pentru iOS și Android.



German
Citește articolul precedent:
WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și vinde produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de îngrijire personală și cosmetice

Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro a lansat în aprilie o nouă linie de business, în parteneriat cu TEAM Courier, urmând...

Închide