Opel înregistrează cea mai mare creștere a cotei de piață în România la înmatriculări autoturisme în 2016

În Europa, Opel înregistreză cel mai mare volum de vânzări din ultimii cinci ani – o creștere cu aproximativ 46.000 de autovehicule

  • Autovehiculul anului în 2016: Astra este cel mai bine vândut model Opel în Europa
  • Opel are cea mai mare creștere a cotei de piață în România în 2016 la înmatriculări autoturisme

2016 a fost un an bun pentru Opel/Vauxhall care a realizat din nou creșteri semnificative ale vânzărilor anuale. Conform datelor provizorii, producătorul auto din Rüsselsheim a vândut aproximativ 1,16 milioane de autovehicule în 2016. Această cifră reprezintă o creștere cu aproximativ 46.000 de autovehicule sau de patru procente față de anul precedent și este cel mai mare volum de vânzări din 2011.

Noul Opel Astra a fost motorul principal al creșterii volumului de vânzări în Europa. „Autovehicul anului 2016” din Europa a înregistrat peste 285.000 de înmatriculări noi, cu peste 25% mai mult față de anul precedent. Prin urmare, și-a revendicat trofeul de cel mai bine vândut model Opel.

Per ansamblu, Opel a reușit să sporească vânzările pe 18 dintre cele 22 de piețe. Cota de piață a crescut, de asemenea, în 12 țări. Cota Opel/Vauxhall pe piața europeană a rămas aproape neschimbată, de 5,73%. Volumul de vânzări semnificativ mai mic în Marea Britanie în urma votului pentru Brexit a contrabalansat creșterea cotei de piață din multe țări europene.

În România, cota de piață a mărcii Opel se menține la 4,8 procente în condițiile în care totalul vânzărilor mărcii în 2015 cuprindea și peste 1300 de unități de vehicule aferente unui singur contract de flotă și un important contingent de vehicule Antara, model care a ieșit din portofoliul mărcii la începutul anului trecut.

La autovehicule (PC), Opel înregistrează cea mai mare creștere a cotei de piață în România, adăugând 1,30 procente celor din 2015, conducând detașat în rândul creșterilor atinse de mărcile auto din top 10 în 2016 și atingând astfel 5,38 procente.

Acestea în contextul îmbunătățirii prestației mărcii în piața relevantă (PC + LCV), acolo unde cota de piață înregistrată de casa germană în 2016 se cifrează la 5,2 procente, în creștere față de 2015 cu 15,7 procente, surclasând creșterea de 15,3 procente a pieței.

„Factorii principali care au contribuit la menținerea rezultatului excelent obținut anul trecut, precum și la performanța de a crește semnificativ cota de piață de autovehicule (PC) sunt mixul bun de modele al gamei Opel și succesul modelului Astra.” afirmă Cristian Milea, Country Director Opel România. „Nu în ultimul rând a contat rețeau de distribuție Opel, adaptată în mod continuu cererilor din piață. La momentul acesta avem 32 de showroom-uri, două dintre acestea, Plusauto în Craiova și Exclusiv Motors în Bacău, fiind showroom-uri recent lansate.” a adăugat acesta.

În prezent, Opel se află în toiul celei mai ample ofensive de modele din lunga sa istorie și în perioada 2016 – 2020 are în plan lansarea a 29 de modele noi.

Pe lângă noua generație a vârfului de lance al gamei, modelul Insignia, care va fi disponibilă în variantele sedan cu cinci uși (Insignia Grand Sport), station wagon (Insignia Sports Tourer) și o versiune crossover (Insignia Country Tourer), compania va lansa două modele și în segmentul CUV (Crossover Utility Vehicle) ce înregistrează o creștere rapidă – Crossland X și Grandland X.

German
Citește articolul precedent:
O româncă din Timișoara e viceprimar și ministru la Berlin

După alegerile din septembrie și negocieri îndelungate, capitala federală a Germaniei este guvernată din decembrie de o coaliție formată din...

Închide