Pe 22 aprilie 2021, discutăm despre automatizare și transformare digitală în departamentul financiar-contabil, în cadrul evenimentului online “Reducerea costurilor prin automatizare end-to-end: De la contract până la controlul facturilor de achiziții. Studiu de caz Cora România”

Pe 22 aprilie 2021, începând cu ora 10:00, DocProcess și BusinessMark au plăcerea să vă invite la evenimentul “Reducerea costurilor prin automatizare end-to-end: De la contract până la controlul facturilor de achiziții. Studiu de caz Cora România”, ce va avea loc online.

Evenimentul definește un bun context de discuție asupra automatizării și transformării digitale în departamentul financiar-contabil și se adresează directorilor financiari, managerilor generali, directorilor de achiziții, antreprenorilor, managerilor economici, directorilor contabili și specialiștilor în domeniul financiar-contabil.

Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc: de ce automatizarea end-to-end al proceselor Purchase-to-Pay (P2P) duce la un ROI atât de mare, și ce să cauți la un furnizor de P2P, cum unul din liderii pieței de retail și-a optimizat procesele P2P, inclusiv prin implementarea facturării și comenzii electronice, cum CFO-ul și profesioniștii din domeniul financiar-contabil pot face diferența într-un proiect de transformare digitală.

Alături de noi vor fi, în calitate de speakeri:

  • Luminița Mureșan, Manager serviciu control facturi & referențial, Cora România ;
  • Rareș Stănescu, Senior Manager, PwC România;
  • Costin Baicu, Group CFO, DocProcess;
  • Bianca Palade, Presales Manager, DocProcess.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.

Un eveniment DocProcess, organizat cu susținerea BusinessMark.

Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, TheBizz, Clujul de Buzunar, Energynomics.ro, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri, TopBusiness.

***

DocProcess oferă soluții de Business Ecosystem Automation de ultimă generație care ajută companiile să eficientizeze și să automatizeze procesele. DocProcess definește viitorul în ceea ce privește modul în care companiile de toate dimensiunile își desfășoară activitatea, permițându-le să preia controlul proceselor de-a lungul întregului ecosistem de business și conectându-le digital cu clienții, furnizorii sau partenerii financiari și logistici. Datorită flexibilității oferite de platforma DocProcess, companiile pot combina soluții pentru a se potrivi nevoilor lor operaționale în continuă schimbare și pot conecta toate aspectele fluxurilor de lucru: Purchase-2-Pay, Order-2-Cash, contract management, procese de reconciliere și multe altele. Toate armonizate cu soluții de administrare documentară și arhivare electronică. Înființată în 2005, DocProcess are birouri în București, Brașov, Paris și Grenoble, o echipă internațională și un portofoliu de peste 3.500 de clienți.

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.



German
Citește articolul precedent:
IMMOFINANZ închiriază pentru 25 de ani o clădire de 11.000 mp din parcul IRIDE, care va găzdui un centru medical de top

IMMOFINANZ a semnat un contract de închiriere pe termen lung pentru o suprafață de aproximativ 11.000 de metri pătrați către...

Închide