Peek & Cloppenburg deschide un magazin în Shopping City Timișoara

Retailerul german de îmbrăcăminte Peek & Cloppenburg a închiriat o suprafață de 4.000 de metri pătrați în proiectul Shopping City Timișoara, deținut de NEPI, în cadrul unei tranzacții intermediate de compania de consultanță imobiliară DTZ Echinox.

Retailerul multi-brand a intrat în România în 2008 și operează în prezent patru magazine, dintre care trei în București – în proiectele Băneasa Shopping City, Mega Mall și Promenada Mall – și unul în Constanța, în cadrul Maritimo Shopping Center.

Unitatea cu numărul cinci va fi deschisă în cel mai nou proiect NEPI – Shopping City Timișoara, care a fost inaugurat la finalul lunii martie a acestui an.

Peek & Cloppenburg, cu sediile în Dusseldorf și Viena, operează 118 magazine în Europa – 68 în Germania și 50 în afara Germaniei.

„Deschiderea primului magazin P&C din Timișoara în Shopping City (Timișoara) reprezintă un puternic diferențiator pentru proiectul deschis de NEPI anul acesta și îi consolidează poziția de centru regional pentru zona de vest a țării”, a declarat Oana Iliescu, managing director DTZ Echinox.

Shopping City Timișoara este cel mai mare centru comercial modern din vestul țării, cu o suprafață închiriabilă de 72.000 de metri pătrați și 2.700 de locuri de parcare.

Realizat în urma unei investiții de peste 80 de milioane de euro, proiectul pune la dispoziția clienților numeroase branduri naționale și internaționale de modă, retail sau restaurante, un hipermarket Carrefour, cinematograful multiplex Cinema City, o sală de fitness, zone de bowling, biliard, cazinou și spații de joacă pentru copii.

DTZ a inchiriat peste 50.000 mp în proiectele sud-africanilor de la NEPI în ultimii ani.

German
Citește articolul precedent:
Holcim România a montat, în parteneriat cu CNADNR și IGPR, 40 de panouri punct negru pe cele mai importante șosele naționale

Panourile rutiere de tip “punct negru” au fost instalate pe unele dintre cele mai importante drumuri naționale din România. Acestea...

Închide