Penny Market continuă extinderea și ajunge la o rețea de 252 magazine

Retailerul Penny Market, parte a grupului german REWE, se extinde cu șase magazine, rețeaua ajungând astfel la 252 de spații deschise în România.

Noile unități sunt amplasate în Brănești (Ilfov), Boldești Scăieni – Lipănești (Prahova), Otopeni (Ilfov), Sebiș (Arad), Rupea (Brașov) și Oșorhei (Bihor), având suprafețe cuprinse între 788 metri pătrați și 860 metri pătrați.

Planul de expansiune Penny Market vizează deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de unități. Investițiile din următorii ani includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic, în regiunea Oltenia, precum și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente.

Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, în următorii șapte ani, se ridică la peste două miliarde de lei.

În anul fiscal 2018, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 3,45 miliarde de lei, în creștere cu 15%. Totodată, investițiile grupului în modernizarea și extinderea rețelei s-au ridicat, în 2018, la peste 346 milioane lei.

Penny Market este unul dintre cei mai activi retaileri din România, primul magazin pe piața locală fiind inaugurat în anul 2005.



German
Citește articolul precedent:
Dragoș Anastasiu: Investitorii germani nu au venit aici pentru chilipiruri și oportunități de moment, ci pentru a se dezvolta pe termen lung. Încercăm să convingem autoritățile să gândească în decade, nu în zile sau săptămâni

Cunoscut datorită implicării sale în dezvoltarea mediului antreprenorial românesc, Dragoş Anastasiu, președintele Grupului Eurolines România, este unul dintre cei mai...

Închide