Penny Market lansează campania de brand de angajator „Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău”

Penny
REWE România, prin lanțul de magazine PENNY Market, lansează campania de brand de angajator „Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău” prin care își propune să prezinte valorile companiei și oportunitățile de dezvoltare pentru toți cei interesați de domeniul retail-ului.

Penny Market este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din România și unul dintre cei mai importanți angajatori de pe piața locală, având în prezent 212 magazine și peste 4.000 de angajați în întreaga țară.

 Noua campanie promovează o serie de valori cheie care contribuie la crearea unui mediu de lucru în care angajații să se simtă motivați și în care aceștia să poată evolua continuu: orientare către client, siguranță, dezvoltare, responsabilitate, structura organizatorica orizontală, apreciere și spirit de echipa.

Campania este susținută chiar de angajații companiei, care sunt mândri să povestească despre debutul carierei la Penny Market, progresul și oportunitățile inedite pe care le întâmpină atât la nivel național, cât și internațional.

 „Credem că sloganul campaniei prezintă foarte clar misiunea noastră. Ne concentram pe înțelegerea și ascultarea activă a colegilor nostri – Echipa ta. Apreciem angajații implicați și îi consideram parte din succesul companiei. De asemenea, ne dorim ca aceștia să fie în prim plan, lucrăm alături de ei, credem în experiența și dedicarea lor  – Pasiunea ta. Acțiunile fiecărui coleg au același obiectiv: crearea unui design  modern și elegant pentru magazinele noastre – Magazinul tău, explica Daniel Gross (Director General REWE Romania).”

Printre beneficiile oferite de REWE Romania menționăm:

  • Salariu atractiv plus bonus de performanță;
  • Bonus de loialitate;
  • Bonus pentru recomandarea unui viitor coleg;
  • Asigurare medicală privată;
  • Tichete de masă și tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
  • Scutece pentru nou născuți și pachete de școală pentru copiii angajaților;
  • Zile suplimentare pentru concediu de odihnă;
  • Training pentru dezvoltare profesională
  • Evenimente speciale (De exemplu: campionat intern de fotbal, cine festive împreună cu echipa Penny Market, acțiuni de voluntariat)

“Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău” este o campanie integrată, cu desfășurare pe termen lung, ce include un mix amplu de canale de comunicare: print, outdoor, radio local, radio intern Penny FM, social media și digital, activări la târgurile de joburi din București și din țară.

Candidații care doresc să afle mai multe informații despre oportunitățile de carieră de la Penny Market pot vizita website-ul oficial www.penny.ro, sectiunea Cariere, sau pot solicita informații direct în magazine.

Despre PENNY Market

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. REWE România va deține 212 magazine PENNY Market la nivel național până la sfârșitul lunii octombrie si activează cu un număr de peste  4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.

În ultimii ani, PENNY Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor.  Începând cu „de România”, comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.

Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că PENNY Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, „cu de toate”, țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung.

Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.

German
Citește articolul precedent:
Vizual InstaCasa
Wienerberger lansează Instacasa.ro – platformă virtuală cu recomandări pentru renovarea acoperișului și construcția casei tale

Noua platformă vine în ajutorul celor care își construiesc sau își renovează casa și sunt în căutarea unor sfaturi avizate...

Închide