Penny Market se extinde cu două magazine, rețeaua ajungând la 246 de unități

Retailerul Penny Market, deținut de grupul german REWE, se extinde cu două magazine, în Sibiu și Roman, rețeaua ajungând astfel la 246 de spații deschise în România.

Penny Market Sibiu, al treilea din acest oraș, are o echipă de 18 angajați, o suprafață de vânzare de aproximativ 860 metri pătrați și 83 de locuri de parcare. Magazinul din Roman, unde retailerul mai deține o unitate, are 16 angajați și o suprafață de vânzare de 780 metri pătrați, beneficiind de 38 de locuri de parcare.

„Cu o strategie de expansiune ambițioasă, produse de calitate ce provin de la furnizori și producători locali și o atenție constantă la nevoile clienților, compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România”, se arată într-un comunicat al discounterului. 

Magazinele Penny Market au un format modern ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele sub noul concept Future Store.

Penny Market este unul dintre cei mai activi retaileri locali, primul magazin din România fiind deschis în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice, situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, Penny Market are peste 4.500 de angajați în România.

 



German
Citește articolul precedent:
Lucrează în agricultură #LikeABosch: precizie prin intermediul conectivității

Bosch la Agritechnica 2019  Aplicații IoT inteligente pentru lucrări agricole de precizie și ecologice  Aplicația trimite direct pe...

Închide