PENNY Market și-a majorat afacerile cu 15% și a investit aproape 350 mil. lei în România anul trecut

Retailerul PENNY Market, parte a grupului german REWE, a înregistrat în anul fiscal 2018 o cifră de afaceri de 3,45 miliarde lei, în creștere cu 15%, și a investit peste 346 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei locale, ajungând la un număr de 237 de magazine, alături de cele trei centre logistice.

„Anul 2018 a fost foarte bun pentru noi. Mai mult, suntem mândri că performanțele echipei din România ne-au poziționat ca țara cu cele mai bune rezultate din punct de vedere al creșterii vânzărilor în cadrul grupului. Noi vom continua procesul de dezvoltare, un semn clar că avem încredere în România, o piață în care există mult potențial pentru un plan de investiții susținut pe termen lung”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE Romania| PENNY Market.

PENNY Market a inaugurat anul trecut 15 magazine noi și a finalizat remodelarea a 170 de unități în format Future Store, la nivelul întregii țări. Procesul de remodelare a început în martie 2015 și s-a încheiat în noiembrie 2018, printr-o investiție totală de peste 120 milioane de lei.

În 2019, compania estimează un avans de două cifre al vânzărilor, iar rețeaua ar putea fi extinsă cu 20-25 de magazine.

De altfel, planul de expansiune al retailerului pentru următoarea perioadă vizează deschiderea unui număr de 20-25 de magazine anual, astfel încât, la nivelul anului 2025, rețeaua să numere 400 de spații deschise.

Totodată, investițiile programate în următorii ani includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic, în regiunea Oltenia, precum și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele.

Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, în următorii șapte ani, se ridică la peste 2,32 miliarde lei.

PENNY Market a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, peste 70% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor sunt achiziționate de la producători și furnizori locali, potrivit datelor companiei.

Retailerul deținut de grupul german REWE are în prezent 237 de magazine la nivel național și o echipă formată din 4.500 de angajați. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice, situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

German
Citește articolul precedent:
Andreea Petrișor, noul Managing Director al grupului german Delivery Hero în România

Andreea Petrișor a fost numită în echipa locală de management a grupului german Delivery Hero SE, una dintre cele mai...

Închide