Platforma pentru managementul lanțului de aprovizionare SPOT beneficiază de o actualizare majoră

Platforma pentru managementul lanțului de aprovizionare SPOT a beneficiat de o actualizare ce constă în îmbunătățirea gradului de folosință și opțiuni de raportare mai detaliate. De la începutul lunii martie 2017, furnizorul de servicii de transport internațional și info-logistică, cargo-partner, direcționează toate transporturile prin intermediul noii versiuni SPOT.

SPOT- platforma pentru managementul lanțului de aprovizionare a fost lansată inițial în anul 2000, fiind dezvoltată în permanență. În anul 2016, o actualizare importantă a fost implementată, adăugând un set de noi opțiuni, care va duce platforma la un nou nivel al artei în tehnologie. Versiunea actualizată a platformei de vizibilitate și colaborare SPOT a fost lansată pentru transporturile rutiere ale companiei cargo-partner din luna octombrie 2016 și acum a fost implementată și pentru toate transporturile aeriene și maritime. Caracteristicile noului sistem includ o nouă interfață, setări de comunicare ce pot fi personalizate mai ușor, opțiuni de raportare avansate și îmbunătățirea funcției de vizualizare a statusului și a abaterilor.

Interfața

Noua interfață personalizată a SPOT arată utilizatorilor toate informațiile necesare printr-un singur click. Vizualizarea facilă a statusului face ca identificarea și urmărirea transporturilor „track & trace” să fie mai ușoară și mai intuitivă. Utilizatorii pot decide când și cum vor să primească alerte referitoare la eventuale abateri pentru a-și urmări transporturile în timp real. Managerul de Achiziții al Istac Promotion, companie austriacă producătoare de materiale promoționale, declară: ”Folosind SPOT, suntem mereu ținuți la curent. Ne place foarte mult interfața pentru că ne arată o prezentare generală a datelor”.

Comunicarea

Comunicarea specifică este foarte importantă pentru a asigura un flux eficient de informații, pentru reducerea costurilor administrative și pentru organizarea lanțului de aprovizionare. Noile setări de comunicare ale SPOT facilitează definirea cu exactitate a fiecărui participant al lanțului de aprovizionare și primirea unei anumite informații de către acesta.

Raportarea

Varianta actualizată a platformei SPOT beneficiază de opțiuni avansate de raportare, care facilitează interogarea informațiilor, urmărirea mai detaliată a bunurilor, greutatea mărfurilor, statistici pentru costuri și randament. ”Platforma SPOT ne eficientizează fiecare comandă de transport. Cu ajutorul opțiunii de raportare a SPOT, putem să analizăm cu ușurință costurile și volumele transportate.”, a declarat Managerul de Aprovizionare al Fuyao Glass Industry Group Co. Ltd., companie producătoare de sticlă din China. Noua versiune SPOT oferă rapoarte standard sau personalizate, cu opțiuni individuale în funcție de reguli și opțiuni de raportare a performanței.

Utilizarea mai facilă de către angajații cargo-partner

Noul sistem SPOT aduce, totodată, o serie de avantaje ce ajută personalul cargo-partner să sporească și eficientizeze calitatea proceselor. Interfața personalizată facilitează și asigură utilizarea, în cel mai eficient mod, a resurselor. Responsabilitățile sunt distribuite clar și fiecare operator beneficiază de o vedere în ansamblu a transporturilor, incluzând vizualizarea rutelor și notificarea termenelor limită.

În SPOT sunt înregistrați în acest moment peste 20.000 de utilizatori. În medie, 600.000 de transporturi sunt comandate pe an, prin intermediul platformei.

Despre cargo-partner

cargo-partner este o companie medie privată, furnizor al unei game complete de servicii logistice integrate, având experiență în special în transport aerian și maritim, precum și în tehnologia informației. Ca partener de servicii integrate de logistică, dezvoltă soluții complexe care, grație sistemului de transport cu soluții IT integrate și managementului optimizat de vânzări și achiziții, generează beneficii reale pentru clienți. Compania a fost fondată în urmă cu aproximativ 30 de ani, având o cifră de afaceri de 541 mil. euro și 2.588 de angajați în 2016.

Despre SPOT:

Platforma de vizibilitate și colaborare SPOT are ca rol eficientizarea fluxului de comunicație, informații și bunuri pe parcursul întregului lanț logistic. De la achiziție la producție, transport, managementul depozitării și distribuției, SPOT reunește toate părțile implicate intr-o singură platformă pentru eficientizarea comunicării și optimizarea proceselor. Mai multe informații:  http://www.spotworx.com/.

German
Citește articolul precedent:
cargo-partner: a 10-a aniversare în China Centrală

Furnizorul de servicii de transport internațional și info-logistică, cargo-partner este prezent în regiunea Asia-Pacific din anul 2004 și în China...

Închide