Plaza România și Salvați Copiii colectează cărți pentru copiii din medii defavorizate

PR_container colectare carti

Astăzi, 23 aprilie, cu ocazia Zilei Internaționale a Cărții, Plaza România și Salvați Copiii lansează un proiect inedit de colectare de cărți pentru comunitățile defavorizate în care activează organizația. Cu motto-ul „O carte de la tine, un viitor pentru ei!”, campania se desfășoară între 23 aprilie și 1 iunie, Ziua Copilului, când cărțile colectate vor fi dăruite copiilor din programele educaționale Salvați Copiii.

În această perioadă, bucureștenii vor putea face donații de cărți la Plaza România, cărți care ar putea fi primele citite pentru unii copii din România.

Cărțile vor fi colectate într-un container special creat de Plaza România și amplasat la parterul mall-ului, Zona Atrium.

Proiectul demarat la Plaza România se înscrie în programele educaționale dezvoltate de Salvați Copiii , cu scopul de a oferi șanse egale la educație și dezvoltare copiiilor din medii defavorizate.

DESPRE PLAZA ROMÂNIA

Plaza România, centru comercial lansat de Grupul Anchor în 2004, reprezintă o parte integrantă a comunității rezidențiale. În ultimii doi ani, Plaza România a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare cu scopul de a revitaliza look-ul și funcționalitatea mall-ului, în linie cu tendințele actuale, cu nevoile comunității, menținând, în același timp, standarde ridicate în produsele și serviciile oferite clienților. În urma renovărilor, centrul comercial beneficiază de o nouă intrare de pe Bulevardul Timișoara, un interior mai luminos, elemente și tipare liniare, o zonă de food court extinsă, terase exterioare și noi spații verzi. Tot ca urmare a renovărilor, compania a realizat prima conversie a unei zone de retail într-un spațiu de birouri, lansând Plaza România Offices cu Mega Image ca principal chiriaș. Suprafața de închiriat este acum de de 38.000 de metri pătrați dedicați zonei comerciale și 10.600 de metri pătrați dedicați spațiilor de birouri.

German
Citește articolul precedent:
Studiu GfK: Optimismul consumatorilor români a rămas pe minus în T1

  Așteptările privind câștigurile și înclinația către cumpărare ale consumatorilor români au continuat să scadă în primul trimestru din acest...

Închide