Porsche România a încheiat anul trecut cu afaceri de 638 milioane euro, în creștere cu 16%

Brent Valmar, alături de Kurt Leitner

Importatorul auto Porsche România, lider al pieței de profil, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 638 milioane euro, mai mare cu 16%, și a vândut peste 31.500 de mașini, în creștere cu 13% față de 2016, bifând astfel rezultate record pentru perioada post-criză.
În 2018, Porsche România aniversează în 20 de ani de activitate, perioadă în care a livrat clienților 455.055 de autoturisme sub mărcile Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda. Bilanțul celor două decenii de prezență pe piața locală include și afaceri cumulate de 8 miliarde euro, livrări de piese și accesorii în valoare de aproape un miliard de euro și taxe de peste 1,3 miliarde euro plătite la stat. În plus, valoarea totală a finanțărilor acordate în acest interval depășește suma de 2,3 miliarde euro.
„Marcăm 20 de ani de activitate pe această piață și ne poziționăm pentru a continua creșterea susținută de până acum. Dorim să ne păstrăm poziția de lider în topul importatorilor auto și să depășim pragul de 50.000 de unități vândute anual, până cel târziu în 2025”, a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.
În ultimul deceniu, importatorul auto și-a majorat cota de piață de la 17%, în 2007, an cu livrări record, de peste 50.000 de unități, la 23%, anul trecut.
„O miză importantă pentru viitor este, de asemenea, contribuția noastră la strategia de mobilitate a României, alături de distribuitori, parteneri și autorități. Vorbim aici despre înnoirea parcului auto și pregătirea pentru transformările majore aduse de noile tehnologii și noile nevoi de mobilitate”, a adăugat Valmar.
Pentru anul 2018, Porsche Romania și-a propus să livreze 500 autovehicule electrice și să continue instalarea stațiilor de încărcare pentru autovehiculele electrice în rețeaua proprie, astfel încât în cel mult doi ani, toți dealerii Porsche România să aibă în dotare stații de încărcare.
Pe de altă parte, compania și-a propus să extindă rețeaua, urmând să aloce peste 150 milioane de euro în acest proiect până în 2030.
„Am construit un business performant în România și succesul nostru de până acum este o fundație solidă pentru obiectivele pe care ni le propunem de acum înainte. Cu noua strategie de mobilitate și programul internațional Future Sales, ne vom concentra mai mult asupra clientului, cu un plus de rapiditate în servicii, flexibilitate și confort. În ceea ce privește modelele comercializate, trei tendințe majore vor schimba piața auto: mobilitatea electrică, mașinile autonome și conectivitatea. Ținta noastră pentru 2025 este să atingem un volum de vânzări de 12.000 de vehicule electrice pe an, dintr-un total de 50.000 de unități vândute anual”, a spus, la rândul său, Kurt Leitner, celălalt director general Porsche România.
Anul acesta, Porsche România va fi prezentă la Salonul Internațional Auto București 2018, unde va prezenta cele mai noi modele ale concernului, precum și modele aniversare special concepute pentru clienții din România.
Alături de partenerii săi, Porsche România a generat peste 3.500 de locuri de muncă la nivel național, în sediul propriu și rețeaua celor 82 de distribuitori prezenți în 26 de județe.
Porsche România a fost înființată în decembrie 1997, când s-a semnat contractul de import pentru mărcile Volkswagen și Audi.
Compania este importatorul general pentru mărcile Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Volkswagen Autovehicule Comerciale și Das WeltAuto.
Porsche România a fost înființată în 1997 și este filiala locală a Porsche Holding din Salzburg, subsidiară a concernului Volkswagen AG. În anul 2017, Porsche Holding a comercializat peste un milion de autovehicule.



German
Citește articolul precedent:
Adina Damaschin
Promovare în echipa de banking & finance a Schoenherr. Adina Damaschin devine counsel

Schoenherr și Asociații SCA anunță promovarea în poziția counsel a Adinei Damaschin, avocat specializat în banking & finance și projects/PPP/concessions....

Închide