Profihairshop deschide al 28-lea magazin al rețelei la Iași, în Iulius Mall

Retailerul de produse profesionale pentru îngrijirea părului și corpului Profihairshop deschide în luna iulie cel de-al doilea magazin propriu din Iași și unitatea cu numărul 28 a rețelei, în cadrul centrului comercial Iulius Mall.

Noul magazin Profihairshop are o suprafață de 60 metri pătrați. Investițiile companiei în cele două magazine din Iași se ridică la circa 120.000 de euro.

„Pentru anul acesta avem în plan un număr total de circa patru deschideri de magazine, dintre care cele din Timișoara și Iași au constituit prioritățile pentru prima jumătate a anului. Pentru următoarea noastră deschidere din an ne vom orienta către Oradea, unde vom lansa un magazin în cadrul strip mall-ului Prima Shops. Produsele cosmetice profesionale de îngrijire a părului continuă să reprezinte circa 5-7% din totalul pieței de îngrijire personală, comparativ cu peste 15% în alte țări europene, iar aceste procente ne oferă o imagine despre potențialul de dezvoltare al brandului Profihairshop. Pentru deschiderile planificate anul acesta, rămânem fideli modelului nostru de a opera magazine în spații mici, cu o poziționare bună și cu o eficiență crescută a vânzărilor/mp”, a declarat Klaus Reisenauer, partener în cadrul Profihairshop.

Topul celor mai căutate categorii din portofoliul Profihairshop include produsele de îngrijire pentru păr (șampoane, balsamuri, măști-tratament, uleiuri de păr), cele de styling și vopsele, urmate de produse pentru unghii, cosmetică și accesorii de păr.

În momentul de față consumatorii sunt preponderent femei – în proporție de 85%, din segmentul de vârstă 20 – 50 ani, însă procentul consumatorilor bărbați este în creștere.

„Pe lângă lansarea de noi magazine, anul acesta am avut ca obiectiv și o extindere a gamelor de produse comercializate. Una dintre tendințele pe care le-am inclus în strategia noastră de achiziții vine să susțină o categorie din ce în ce mai mare de clienți ce sunt în căutare de produse vegane sau bio, obținute pe bază de ingrediente naturale și uleiuri hidratante. Pe lângă aceste game, continuăm să aducem în portofoliul nostru noutățile lansate de brandurile internaționale preferate de români și să testăm noi branduri pe care le reprezentăm în exclusivitate. Ca urmare a feedback-ului pieței, ponderea celor din urmă se apropie de 30% din portofoliul nostru”, a adăugat Cristina Fleacă, partener în cadrul Profihairshop.

Oferta Profihairshop include peste 50 de game de produse profesionale de îngrijire a părului și corpului pentru femei și bărbați. Pe lângă branduri cunoscute consumatorilor, precum L’Oreal, Wella System Professional, Nioxin, Joico, Londa, Morrocanoil, Tigi, Profihairshop propune și câteva branduri exclusive, din categoria premium, precum Alama, Cameo, JOC, Lakme, Oro del Marocco Oro di Luce, Oro Therapy, pentru îngrijirea părului, sau brandul Aphrodite, pentru îngrijirea corpului. Portofoliul Profihairshop cuprinde și produse de machiaj, accesorii pentru păr, aparate electrice profesionale pentru coafat și produse de cosmetică și unghii.

Compania a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de peste 29 milioane lei și are în prezent peste 150 de angajați la nivel național.



German
Citește articolul precedent:
Athénée Palace Hilton a câștigat pentru cel de-al treilea an consecutiv premiul Romania’s Leading Hotel, la cea de-a 25-a ediție a World Travel Awards

Hotelul Athénée Palace Hilton București a primit, pentru al treilea an consecutiv, distincția Romania’s Leading Hotel și pentru al doilea...

Închide