Profihairshop deschide al cincilea magazine pe anul acesta, în Unirii Shopping Center

Profihairshop, cel mai mare retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului deschide al cincilea magazin pe anul acesta, în Unirii Shopping Center, ajungând la un număr de 15 unităţi în Bucureşti. Magazinul a necesitat o investiţie de 80.000 euro  şi va fi inaugurat pe data de 2 decembrie.

Noul magazin Profihairshop este amenajat pe o suprafaţă de 55 mp şi include o selecţie de peste 1.500 de produse profesionale pentru îngrijirea părului, produse pentru unghii şi accesorii de la 50 de branduri reprezentate.

“Am ajuns la un total de 5 magazine deschise în acest an, atât în Bucureşti cât şi în ţară, îndeplinindu-ne obiectivele de dezvoltare extensivă pentru 2016. Ne bucurăm să ne consolidăm relaţia cu clienţii Profihairshop din Bucureşti, oferindu-le produsele noastre în cât mai multe puncte cheie moderne şi uşor accesibile din capitală. Intensificarea  expansiunii la nivel naţional se datorează clienţilor noştri, întrucât interesul acestora pentru utilizarea produselor profesionale de îngrijire este în continuă creştere.. Pentru acest nou magazin estimăm că vom înregistra vânzări lunare de 400 euro/mp/luna.” a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.

 În prezent, reţeaua Profihairshop a ajuns la un număr de 26 de magazine, localizate în Bucureşti şi în alte oraşe maridin ţară, care cuprind o suprafaţă totală de 1.100 mp. Valoarea medie a unui bon este de 100 de lei, iar cifra de afaceri estimată de companie pentru acest an este de 5,5 milioane de euro, cu 38% mai mare faţă de cea din  2015.

În acest an compania a investit aproximativ 250.000 euro în deschiderea de noi magazine, iar investiţia în întreaga reţea, de la înfiinţare până în prezent, se ridică la 2 milioane de euro. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp/an.

 Profihairshop comercializează 50 de game profesionale, printre care Wella System Professional, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc, precum şi accesorii pentru par, aparate electrice profesionale pentru coafat şi produse de cosmetică şi unghii. În portofoliu se regăsesc şi produse de îngrijire care se adresează exclusiv bărbaților: EXL, produse din gama L’Oreal Men, B.APP, Wella System Professional Men.

German
Citește articolul precedent:
Cercetare a Condiţiilor de Confort din România. Avem cel mai învechit stoc de locuinţe din UE

Una din trei gospodării din mediul rural nu are grup sanitar BCR Banca pentru Locuinte (BCR BpL) a decis să...

Închide