Proiectul educațional Olimpiadele Kaufland și-a desemnat câștigătorii etapei finale

103 instituții de învățământ vor fi premiate cu pân ă la 40.000 de euro după ce au trecut proba Olimpiadelor Kaufland, un proiect național organizat de Kaufland România şi Şcoala de Valori prin care am provocat graniţele educației şi implicării sociale. Locul întâi va fi premiat cu 40.000 de euro, locul doi, cu 30.000 de euro, iar următoarele 101 școli din clasament vor fi recompensate cu câte 20.000 de euro fiecare. Premii le vor fi folosite pentru proiecte dedicate școlilor, cu scopul îmbunătățirii actului educațional. Pentru a fi câ știgătoare, unitățile de învățământ au format echipe de elevi și dascăli și au desfășurat acțiuni de diferite categorii pentru care au primit punctaje. Întreg procesul de selecție a câ știgătorilor a avut la bază un sistem electronic.

Programul a reprezentat o competiție națională care şi-a propus să încurajeze desfăşurarea de activităţi educaţionale în şcoli, în afara orelor de curs, pentru a stimula, în rândul copiilor şi tinerilor, creativitatea, talentul, spiritul civic, lucrul în echipă şi alte abilităţi. S-a adresat tuturor instituțiilor de învățământ public din România: grădinițe, școli elementare, gimnaziale sau licee. În urma competiției extrem de stânse, marele câ știgător a fost desemnat Grădiniţa nr. 3 din Vaslui.

Peste 1190 de instituții de învățământ s-au mobilizat începând cu luna septembrie 201 5 şi au desfăşurat în total 57.474 de activităţi educaţionale din cele patru domenii de implicare stabilite de programul Olimpiadele Kaufland: mediu (ecologizare, plantare, reciclare etc.), sport și sănătate (competiții sportive, gustări sănătoase, cumpărături inteligente etc.), creativitate și tradiții (expoziții interne, teatru, dans, design, creații literare etc.), ştiință, cultură și educație (vizite culturale sau informative, invenții, prim-ajutor etc.).

„Demarat «Din toat ă inima pentru România», programul Olimpiadele Kaufl and este unul de succes și a fost primit cu entuziasm de către profesorii și elevii participanți. Cu toții s-au implicat activ în reușita fiecărui proiect, au pus în scenă piese de teatru, festivaluri de muzică și dans și au învățat ce înseamnă să eficientizeze consumul, dar nu numai. Au învățat să fie o echipă, să urmărească un obiectiv și să-l atingă cu succes. Ne bucurăm că am putut susține comunitățile locale.” a declarat Nicolai Bingenheimer, Director General Achiziții Kaufland România.

„Suntem foarte încânta ți că am reuşit să implementăm cu succes proiectul Olimpiadele Kaufland, alături de Kaufland România şi că acesta a avut un impact major, vizibil în comunităţile locale. Dincolo de premii şi de beneficiile financiare, suntem convinşi că în urma acestui program a înmugurit şi o schimbare la nivel de mentalitate: participanţii au conştientizat că învăţarea şi activităţile şcolare pot fi plăcute, atractive, iar educaţia nu este doar responsabilitatea profesorilor, ci a întregii comunităţi.” a declarat Ştefan Pălărie, preşedinte Şcoala de Valori.

Lista completă a câ știgătorilor poate fi consultată pe site-ul proiectului, la următorul link http://www.olimpiadelek.ro/castigatori iar o selecție video cu proiecte poate fi accesată pe canalul Youtube al Kaufland România: www.kaufland.ro/youtube.

Proiectul „Olimpiadele Kaufland” este sponsorizat d e către Kaufland România și implementat în parteneriat cu Școala de Valori și Ministerul Educației și Cercetării. Mai multe detalii despre program sunt disponibile pe site-ul www.olimpiadelek.ro.

Kaufland România susţine proiecte sociale şi educaţionale ce au ca beneficiari principali copiii de toate vârstele, sprijin ă programe ce au ca obiectiv facilitarea accesului lor la educaţie, încurajarea frecventării şcolii ṣi prevenirea abandonului şcolar. Pentru că cel mai de preț cadou pe care îl putem face societății este să oferim copiilor acces la educație, Kaufland desfășoară anual, în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale, proiecte ce urmăresc înlesnirea accesului la școală pentru copii provenind din medii defavorizate.

Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

Şcoala de Valori este o organizaţie non-guvernamentală modernă ce are ca viziune dezvoltarea unei societăţi bazate pe valori prin educaţie inovativă. Punem sub semnul întrebării graniţele educaţiei tradiţionale şi oferim oportunitatea de a accesa informaţii de valoare, experienţe de formare a caracterului, de a interacţiona cu modele pozitive şi de a avea expunere internaţională, cu scopul de a creşte responsabilitatea personală şi controlul fiecăruia asupra alegerilor personale.

German
Citește articolul precedent:
Cu ocazia lansării noului cont de Instagram, Lidl ți-a pregătit zeci de premii!

Pe 16 martie, Lidl România lansează contul oficial de Instagram și, cu această ocazie, invită toți utilizatorii aplicației la un...

Închide