Proiectul mixt Openville din Timișoara se numeşte acum Iulius Town

*cea mai mare investiţie într-un proiect de profil din vestul ţării, de peste 220 milioane de euro *120.000 mp în cea mai mare zonă de retail din vestul ţării * pol regional de business

Timişoara, 15 mai 2019: Companiile IULIUS şi Atterbury Europe anunță că Openville Timişoara, primul proiect cu destinație mixtă din vestul României, devine Iulius Town, nume inspirat de atașamentul timișorenilor față de brandul Iulius. Ideea extinderii brandului, de la Openville la Iulius Town, a fost insuflată de aprecierea deosebită pe care o au timișorenii față de Iulius Mall, care s-a impus, încă de la inaugurarea sa din 2005, drept lider al ofertei de shopping din regiune, un reper al oraşului şi unul dintre locurile preferate de petrecere a timpului liber.

Proiectul în valoare de peste 220 de milioane de euro, cea mai mare investiţie în real estate din regiunea de vest a ţării, a fost gândit de la început să integreze Iulius Mall Timișoara, completat acum cu funcţiuni de office, retail şi entertainment.

Sub noul nume, proiectul urbanistic rămâne neschimbat, menținându-se toate componentele prevăzute inițial: pol regional de business, cea mai mare zonă de retail din vestul ţării, un parc, săli de evenimente şi noi locuri de parcare.

Iulius Town va fi orașul din centrul Timişoarei, un proiect de regenerare urbană gândit pentru a coagula comunitatea şi a-i aduce laolaltă pe timișoreni, pe locuitorii din regiune, dar şi pe cei din ţările limitrofe, indiferent dacă vin la birou, la cumpărături, să facă sport sau să se relaxeze.

Prima etapă de dezvoltare a ansamblului mixt Iulius Town, aflată în curs de finalizare, va include: 120.000 mp de retail, 450 de magazine, noi branduri, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, trei săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, 100.000 mp de spaţii office, un tunel auto şi 4.070 de locuri de parcare.

Iulius Town include şi un parc superb, care va oferi un adevărat spectacol al naturii indiferent de anotimp. Mii de arbori din specii variate, lac, carusel etajat, locuri de joacă pentru copii şi un patinoar se numără printre atracţiile spaţiului verde.

Mai multe informaţii sunt disponibile pe noul website www.iuliustown.ro.

Noul nume şi identitatea vizuală create pentru proiectul mixt dezvoltat la Timişoara sunt produsul colaborării cu agenţia de branding innerpride.

Despre Iulius Town Timişoara

Iulius Town va reprezenta principala atracție de business, shopping şi loisir din vestul ţării. Până în prezent, proiectul a livrat pe piaţa din Timişoara 50.000 mp de spaţii de birouri, în clădirile clasa A UBC 1, UBC 2 şi UBC 3, care s-au impus drept pol de business al regiunii.

În ansamblul mixt se lucrează la cel de-al patrulea imobil office, care va fi cea mai înaltă clădire din România (155 metri, 27 de etaje), la noile spaţii de retail, la amenajarea parcului, la o nouă parcare subterană şi la un tunel auto, care va fluidiza traficul din întregul areal.



German
Citește articolul precedent:
Veniturile Raiffeisen Bank s-au majorat cu 11% în primul trimestru

Raiffeisen Bank România a încheiat primul trimestru din acest an cu venituri operaționale de 615 milioane de lei, în creștere...

Închide