Proprietarul Eurolines a lansat agenția de turism TravelBrands

Omul de afaceri Dragoș Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines și fost președinte al ANAT, dezvoltă un nou brand de agenții de turism, TravelBrands, pe care și-a propus ca în următorii doi ani să-l aducă, cu 40 de sedii, în topul primilor cinci jucători de profil la nivel național.

Noul brand se adaugă TUI TravelCenter, cel mai mare lanț de agenții de turism din România, deținut tot de Dragoș Anastasiu, și vizează atragerea clienții cu venituri sub medie.

„TravelBrands este un hypermarket de turism care adună ofertele tuturor brandurilor turoperatorilor din România și din Germania într-o singură agenție. Diferit față de TUI TravelCenter, în ofertele promovate de TravelBrands este faptul că reunește toate tipurile de servicii turistice existente în piață, dar se adresează clienților cu orice fel de bugete. Astfel, turistul care vrea să compare mai multe oferte și mai multe prețuri ale turoperatorilor români pentru o destinație anume, le poate găsi pe toate în același loc”, arată reprezentanții Eurolines.

Până în prezent au fost deschise șase agenții TravelBrands în România, dintre care două în București (Plaza Mall și Sun Plaza) și celelalte în Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu și Vaslui. În următorii doi ani, planul de business prevede ca numărul acestora să ajungă la peste 40, plasând, astfel, TravelBrands în primii cinci jucători din piață. În afara sediilor, ofertele agenției pot fi găsite și online, pe site-ul www.travelbrands.ro.

„Am deschis primul TravelBrands ca să venim în întâmpinarea turiștilor, la care TUI TravelCenter, brandul nostru consacrat de turism, nu ajungea dintr-un motiv sau altul. Am intrat într-un mall, unde eram deja prezenți cu o agenție TUI TravelCenter și am identificat un spațiu care se potrivea pentru o agenție de turism. Așa am deschis primul TravelBrands. Strategia noastra de dezvoltare era deja stabilită: două branduri turistice, unul poziționat medium high, cum este TUI, și altul poziționat medium low, cum este TravelBrands, pentru bugete medii și mici. Vindem pachete de la toate agențiile importante și le promovăm inclusiv logo-urile in  vitrină”, a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

În agențiile TravelBrands deschise până acum s-au vândut cel mai mult vacanțe de vară în Grecia, Turcia, Bulgaria și România. Agenția este prezentă cu stand propriu și la Târgul de Turism al României, care se desfășoară în București, la Romexpo, între 15 și 18 noiembrie.

„În acest moment, turiștii care cumpără vacanțe pentru la vară pot găsi cele mai mici tarife, pentru că acum sunt early booking-urile maxime”, a mai spus Marinof.

Strategia de dezvoltare a TravelBrands vizează extinderea în orașele mai mici din țară, în care nu e prezent TUI TravelCenter. Grupul Eurolines estimează în acest an o creştere de 15% a cifrei de vânzări comparativ cu 2017, când rulajul s-a ridicat la 150 milioane de euro.

German
Citește articolul precedent:
Profitul aproape dublu pentru Raiffeisen Bank în primele 9 luni

Raiffeisen Bank a înregistrat în primele nouă luni ale anului un profit net de 718 milioane lei (154 milioane euro),...

Închide