Raiffeisen are 435.000 de clienți activi în online banking și a acordat credite de 25 mil.euro pe canale digitale

Raiffeisen Bank a ajuns la peste 435.000 de clienți activi în online banking, în vreme ce împrumuturile accesate online se ridică la 25 milioane de euro.

Peste 10.000 dintre clienții Raiffeisen Bank migrează, lunar, către canalele digitale ale băncii. Astfel, numărul de clienți activi Smart Mobile și Raiffeisen Online a ajuns la 435.000, la finele lunii septembrie.

„Este clar că până la finalul acestui an vom depăși 450.000 de clienți pe canalele online, pentru că ritmul de creștere este de aproximativ 10.000 de noi utilizatori pe lună. Clienții își doresc o interacțiune cât mai simplă și mai rapidă cu banca, așteptările lor cresc odată cu evoluția tehnologiei, iar noi trebuie să răspundem acestor cerințe”, a spus Florin Boldescu, Head of Digital Banking laRaiffeisen Bank.

Banca derulează un proces de transformare digitală, vizând îmbunătățirea aplicațiilor de online banking și creșterea gradului de utilizare a serviciilor digitale, la nivelul întregii țări.

Numărul clienților persoane fizice care preferă să utilizeze Smart Mobile, aplicația de mobil, este aproape dublu față de cei care tranzacționează sau își verifică conturile pe desktop, în Raiffeisen Online. Pe de altă parte, companiile preferă să utilizeze aplicația Raiffeisen Online și fac online 91% dintre plăți.

„Am înregistrat 43,8 milioane de logări de aplicație anul acesta, aproape dublu față de aceeași perioadă din 2016. Practic, avem în medie 5.600 de logări pe oră. S-au făcut peste 10 milioane de tranzacții în aplicațiile mobile, iar de la lansarea lui, în august 2016, widget-ul pentru Smart Mobile, care permite verificarea soldului fără logare, a înregistrat 29.000 de instalări”, a adăugat Boldescu.

În curând, utilizatorii vor avea metode inovatoare de autorizare a plăților în aplicațiile de online banking, arată banca, care intenționează să își extindă echipa de digital în următoarele șase luni și va face recrutări, atât în zona de IT, cât și în cea de business.

Raiffeisen Bank, parte a grupului austriac Raiffeisen, deservește aproximativ două milioane de clienți persoane fizice, 100.000 IMM-uri și 5.600 de companii.

German
Citește articolul precedent:
Tax
“Tax & Finance Forum” Timișoara: Experții români analizează impactul ultimelor modificări fiscale asupra mediului de business

BusinessMark încheie seria de evenimente “Tax & Finance Forum”, proiect ce s-a desfășurat, în 2017, în patru orașe: Cluj-Napoca, București,...

Închide