Raiffeisen Bank are un operator virtual in Call Center, Ana

Raiffeisen Bank implementeaza un nou canal de interactiune cu clientii care apeleaza telefonic banca pentru suport, canal care va permite acestora interactiunea pe baza de voce (automatic speech recognition). Ana este operatorul virtual cu care clientii bancii vor putea interactiona telefonic.

Solutia de interactiune la distanta – Interactive Voice Response – Natural Language Understanding (IVR-NLU) – se bazeaza pe cea mai moderna tehnologie ce permite accesarea rapida a informatiilor, produselor si serviciilor bancii, prin intermediul telefonului, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Solutia IVR-NLU respecta cerintele de securitate necesare tranzactionarii de fonduri, fiind usor de utilizat de catre clienti.

Operatorul virtual identifica motivul apelului catre banca si apoi raspunde solicitarii direct sau redirectioneaza clientul catre operatorii din Call Center. In acest fel, un numar important de apeluri vor fi tratate in IVR-NLU, prin functionalitati de self-service, conducand la reducerea duratei de interactiune cu clientul prin telefon.

Accesarea operatorului virtual Ana se face prin apelarea la *2000 sau la numerele +40.372.213.002/+40.213.063.002, atat din tara, cat si din strainatate. Exprimarea motivului apelului trebuie sa fie facuta in cateva cuvinte clare, relevante, simple. De exemplu: “Deblocare utilizator Raiffeisen Online”, “Nu pot sa folosesc cardul bancar”, “Vreau sa fac o reclamatie” etc.

German
Citește articolul precedent:
Piața auto a crescut cu peste 10% în primul semestru

Vânzările de autoturisme și vehicule comerciale noi au crescut cu 10,2% în primele șase luni, comparativ cu perioada similară din...

Închide