Relansarea completa a site-ului cargo-partner

landing_page

Furnizorul internațional de informații logistice cargo-partner și-a relansat prezența online și se prezintă într-un aspect nou. Accentul este pus pe orientarea către client,cu o navigare simplă și o interfață intuitivă pentru utilizator. Noul site web conține deasemenea o hartă interactivă a lumii, un portal de locuri de muncă și este optimizatpentru PC-uri, laptop-uri, tablete și smartphone-uri.Noul site web al cargo-partner este online, prezintă compania cu un conținut complet revigorat, design inovator și utilitate optimizată. Noul aspect este caracterizat printr-o structură de pagină cursivă și deschisă, precum și elemente de navigație mari. Tematica imaginilor sprijină vizualizarea serviciilor și a soluțiilor de transport oferite de cargo-partner.Meniul a fost reproiectat pentru o navigare mai intuitivă, iar conținutul optimizat pentru motoarele de căutare îi ajută pe utilizatori să găsească ceea ce au nevoie în cele mai frecvențe portaluri. În plus, noul site a fost creat într-un design adaptabil pentru a oferi o experiență optimizată de vizualizare pe orice desktop sau dispozitiv mobil.Studiile arată că 94% dintre clienții B2B caută informații online și 83% vizitează site-ul companiei respective înainte de a lua o decizie de achiziție. Prin urmare, noul site web este considerat un canal cheie în abordarea clienților existenți și potențiali. În plus,interconectivitatea platformelor online devine din ce în ce mai importantă. Noul site web alcargo-partner va oferi o funcție”request-a-quote” care să permită clienților potențiali să trimită o solicitare de preț detaliată direct de pe site. În plus, cargo-partner a utilizat în modactiv platformele sociale LinkedIn, XING, Vimeo, YouTube și Instagram pentru a păstra legătură cu potențialii clienți și parteneri de afaceri.”Pe lângă conținutul și designul mai orientat către clienți, am integrat elemente tehnice carepermit accesul intuitiv la informații, cum ar fi hartă interactivă cu informații cheie despre cele 125 de birouri ale cargo-partner din 29 de țări. De asemenea, ne propunem să ne prezentăm ca un angajator exemplar cu o cultură corporativă deschisă. În plus față de un portal de locuri de muncă cu toate posturile vacante, angajații oferă declarații de tipul ”Inside Stories”,oferind o perspectivă asupra gamei lor diverse și variate de responsabilități “, explică Christina Hainbuchner, directorul Corporate Communications & Marketing.cargo-partner intenționează să extindă continuu site-ul web în scopul fazelor de dezvoltare ulterioare. de limbile , o fi traducerea conținutului site-ului web alte limbi ale care este compania.

Despre cargo-partner

cargo-partner este o companie , furnizor unei game complete de servicii logistice integrate, care are portofoliu servicii de transport aerian, maritim, rutier soluții de depozitare. Cu 30 de ani de tehnologia informației optimizarea lanțului de aprovizionare, compania furnizează soluții personalizate pentru o de industrii pentru beneficii competitive pentru clienții noștri din lume. cargo-partner fost 1983 generat un profit de 555 milioane EURO cu 2.588 angajați 2016.

German
Citește articolul precedent:
Producătorul de materiale de construcții Holcim România are un nou CEO

Horia Adrian, manager cu o experiență de peste 18 ani în cadrul grupului LafargeHolcim, l-a înlocuit la 1 februarie pe...

Închide