Rețeaua Kaufland se extinde cu un magazin în Brașov

Retailerul Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, deschide sâmbătă, 8 aprilie, la Brașov, al 114-lea magazin al rețelei locale.

Cu o suprafață de vânzare de 2.771 metri pătrați, noul hipermarket Kaufland asigură 206 de locuri de parcare pentru mașini și rastele pentru biciclete.

Deschiderea noului magazin va genera înființarea a aproximativ 100 de locuri noi de muncă în Brașov, precizează compania.

În incinta magazinului sunt amplasate mai multe spații comerciale, respectiv farmacie, plafar, pet shop, magazin Sergiana, punct de schimb valutar, fast food, chioșc de difuzare a presei și atelier chei.

„Regionalitatea este unul dintre principiile de bază în ce privește portofoliul de produse Kaufland România. Avem o colaborare de lungă durată cu producătorii locali, iar traseul scurt de aprovizionare ne ajută să oferim produse proaspete, la prețuri reduse, dar și să contribuim în acest mod la sprijinirea economiei locale. De asemenea, susținem producătorii români și prin alte acțiuni – precum programul de certificare a calității legumelor și fructelor pentru fermierii locali (GLOBALG.A.P.), prin înființarea Cooperativei Agricole «Țara Mea», dar și oferind micilor producători puncte gratuite de desfacere, cum sunt târgurile de bunătăți românești pe care le organizăm la nivel național”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Kaufland, parte a grupului german Schwarz, se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări.

German
Citește articolul precedent:
Piața de mașini-unelte din România depășește 250 milioane euro. Germania este principalul furnizor, dar și cel mai mare client

Piața locală de mașini-unelte s-a ridicat la 255,2 milioane euro în 2016, conform datelor anunțate de asociația germană a producătorilor...

Închide