Rețeaua Lidl ajunge la 250 de unități în România, după inaugurarea unui magazin în București

Retailerul Lidl continuă investițiile în România prin deschiderea unui magazin nou în București, pe data de 5 septembrie, ajungând astfel la o rețea de 250 de unități pe piața locală.

Noul magazin este situat pe Șoseaua București – Târgoviște și este cel de-al 8-lea din țară cu acoperiș verde.

Unitatea are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.300 metri pătrați și dispune de peste 135 de locuri de parcare. Odată cu inaugurarea magazinului, vor fi create aproximativ 25 de noi locuri de muncă.

„Inaugurarea celui de al 250-lea magazin din rețea continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, prin acțiuni simple și sustenabile. Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, arată retailerul, într-un comunicat.

Lidl, parte a grupului german Schwarz, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Retailerul este prezent în 32 de țări din întreaga lume și  operează în prezent aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 6.500 în România.



German
Citește articolul precedent:
Timișoreana redevine sponsor al echipei naționale de fotbal a României

Timișoreana a încheiat un nou parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF), devenind sponsor al echipei naționale de fotbal a...

Închide