Rețeaua Lidl România se extinde cu două magazine noi, la Cluj-Napoca și în Târgu Jiu

Retailerul Lidl, parte a grupului german Schwarz, continuă investițiile în România prin deschiderea a două magazine noi, la Cluj-Napoca și Târgu Jiu, în data de 23 februarie.

Fiecare dintre cele două magazine va avea o suprafață de 1.200 metri pătrați și aproape 100 de locuri de parcare.

Procesul de construcție al noilor unități se află în linie cu demersul companiei spre sustenabilitate, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, în conformitate cu normele de protecție a mediului.

Astfel, alături de noul sediu central Lidl din București și de centrul logistic recent deschis la Lugoj, procesul de execuție al celor două magazine se aliniază trendului de dezvoltare imobiliară durabilă, care se încadrează în standardele europene, arată compania.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice care asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine.

Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

German
Citește articolul precedent:
Pascal Cassecuelle, noul șef al diviziei de Crop Science al Bayer România, Bulgaria și Republica Moldova

Pascal Cassecuelle a preluat la începutul lunii februarie conducerea diviziei Bayer Crop Science, înlocuindu-l în această poziție pe Hernan Mora,...

Închide