Rețeaua PENNY deschide un nou magazin în Bistrița-Năsăud și ajunge la 280 de unități

Discounterul PENNY își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în județul Bistrița-Năsăud, rețeaua locală ajungând astfel la un număr total de 280 de unități.

Noul magazin are o suprafață totală de 802 metri pătrați, patru case de marcat și un număr de 20 de angajați. Totodată, unitatea dispune de 67 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

„Design-ul noului magazin din județul Bistrița-Năsăud este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate”, arată compania, într-un comunicat.

Fiecare magazine nou din rețeaua PENNY integrează toate elementele identității vizuale PENNY Punct și ale conceptului de comunicare „Economisim bani, nu dragoste”.

PENNY, parte a grupului german REWE, este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.

Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

German
Citește articolul precedent:
Protecția la foc se poate face ca la carte și în Romania

Prima companie din România care a obținut certificarea pentru aplicarea marcajului CE pe uși de exterior rezistente la foc și...

Închide