Penny Market România a deschis 3 magazine noi, rețeaua ajungând la 215 unități

Retailerul Penny Market România, parte a grupului german REWE, a deschis în luna noiembrie trei magazine noi, în județele Maramureș, Teleorman și Cluj, rețeaua locală ajungând astfel la 215 unități.

Primul magazin, cu o suprafață de 799 metri pătrați, a fost deschis la 22 noiembrie, la Vișeul de Sus (județul Maramureș). La finele lunii noiembrie, retailerul a inaugurat unitățile din Videle (Teleorman) și Florești (Cluj), cu suprafețe de 797 metri pătrați, respectiv 850 metri pătrați. Fiecare magazin are un număr de 15 angajați.

„Magazinele Penny Market își vor primi clienții cu o varietate de legume și fructe proaspete în raionul aflat chiar la intrare și vor pune la dispoziția clienților o gamă largă de specialități de panificație și patiserie. Produsele de pește și mezelurile completează varietatea produselor proaspete și accesibile pentru fiecare moment al zilei, precum și gama consistenta de produse lactate, brânzeturi și carne proaspătă”, arată compania.

Penny Market a deschis primul magazin din România în anul 2005. Rețeaua locală este deservită de trei centre logistice, situate în Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

Compania a anunțat că intenționează să se extindă cu 20-25 de magazine pe an, până în 2025, când ar urma să numere 400 de unități și să atingă un rulaj anual de 1,2-1,3 miliarde de euro.

În prezent, în cadrul REWE România activează aproximativ 4.000 de angajați.

German
Citește articolul precedent:
IKEA a demarat construcția celui de-al doilea magazin din România, o investiție de 86 milioane euro

Retailerul suedez de mobilă și decorațiuni interioare IKEA a anunțat începerea lucrărilor de construcție a celui de-al doilea magazin din...

Închide