REWE pariază pe extindere și vrea să dubleze rețeaua Penny Market până în anul 2025

Rețeaua de magazine Penny Market, operată de grupul german REWE, va fi extinsă cu 20-25 de magazine pe an, până în 2025, când ar urma să numere 400 de unități și să atingă un rulaj anual de 1,2-1,3 miliarde de euro.

„Am inaugurat de curând magazinul cu numărul 200 din România și vom continua să ne extindem cu 20-25 de unități pe an. Targetul nostru este să ajungem la o rețea de cel puțin 400 de magazine până în anul 2025. În acest interval, grupul nostru a programat investiții anuale de 80 de milioane de euro pe plan local. Angajamentul nostru față de România este foarte puternic”, a declarat Daniel Gross, managing director al Rewe România.

Grupul german estimează că, la nivelul anului 2025, rețeaua Penny Market România va ajunge la vânzări de 1,2 – 1,3 miliarde euro, cota de piață urmând să urce spre 10%, de la 5% în prezent.

Primul magazin Penny Market din România a fost deschis în anul 2005, iar în prezent rețeaua numără 200 de unități la nivel național. Pe de altă parte, în cursul acestui an, șase din cele opt magazine XXL Mega Discount deținute de REWE România vor fi transformate în Penny Market, iar două vor fi vândute.

Grupul a remodelat 50 de unități Penny Market anul trecut, target stabilit și la nivelul lui 2017.

Penny Market are în prezent aproximativ 3.000 de angajați și prognozează că va încheia anul cu peste 4.000 de salariați.

Rewe a anunțat lansarea unui nou concept de comunicare a brandului, „de România”, precum și a postului de radio Penny FM – o premieră în retailul local -, care va emite exclusiv în rețeaua de magazine Penny Market

German
Citește articolul precedent:
Relațiile economice româno-germane au crescut și în 2016 – Stabilitatea juridică, un factor decisiv pentru continuarea acestora

Pentru economia germană, România este un partener economic strategic. Relațiile economice bilaterale au continuat să crească și în 2016. Schimburile...

Închide