Rezultatele interimare 2015 pentru Porsche România

Porsche România anunta cresteri importante în primele 8 luni ale anului, comparativ cu aceeasi perioada din 2014. Rezultatele pozitive vin pe fondul cresterii de 16,8 procente înregistrate la nivelul pietei auto totale în Romania (conform APIA). Compania îsi mentine astfel pozitia de lider în topul importatorilor auto prin realizarea a 14.678 livrari, o crestere de 11,23% comparativ cu perioada similara din anul precedent. Marcile din portofoliul companiei înregistreaza o performanta buna, reusind în primele 8 luni sa atinga o cota de piata de 22,8% în piata de autoturisme si 6,6% în piata de autovehicule comerciale.

„Rezultatele înregistrate în acest an sunt un semnal important în ceea ce priveste viitorul pietei auto din România. Estimam o piata totala de 105.000 autoturisme în 2016. Alti factori favorabili cresterii vor fi integrarea noilor tehnologii în viata de zi cu zi si orientarea catre protejarea mediului înconjurator. Acesti factori vor genera si în România un comportament de consum sustenabil, iar în acest context marcile din portofoliul nostru se adapteaza. Astfel, am lansat noile modele electrice si plug-in hybrid, la Audi modelele Q7 e-Tron si A3 e-tron, iar la Volkswagen modelele e-up!, e-Golf si Golf GTE”, a declarat Brent Valmar, Director General Porsche România.

În primele opt luni ale anului, marca Volkswagen Autoturisme a înregistrat 6.223 de unitati livrate, consolidându-si locul 1 în topul marcilor de import din România, cu o cota de piata de 10,1%. Acest rezultat este urmarea fireasca a unei strategii pe termen lung: ofensiva de modele noi cu design modern, tehnologiile inovatoare si economice ce echipeaza fiecare model Volkswagen, reteaua puternica de distribuitori si cresterea nivelului de calitate în service. Modelele din gama Volkswagen care se mentin în topul preferintelor clientilor ramân Golf, Polo, Jetta si Passat.

Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale a impresionat prin noile modele Caddy 4 si Transporter T6, dar si prin modelul Crafter, care a avut o evolutie pozitiva în acest an. Astfel, în primele 8 luni ale anului, marca a înregistrat 612 unitati livrate si o cota de piata de 6,6%.

Audi a reusit si în 2015 sa fie una dintre marcile preferate de cumparatorii de autoturisme premium, înregistrând 1.233 de livrari pâna la momentul actual. Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succes se remarca modelele din gama SUV: Audi Q3 cu 252 de autoturisme vândute, Audi Q5 cu 247 de unitati si Audi Q7 cu 118 unitati.

Anul 2015 a fost unul încarcat pentru marca Škoda, cu doua lansari de modele noi (Škoda Fabia si Škoda Superb) si multe evenimente speciale. În primele opt luni ale anului, reteaua de distributie a marcii Škoda în România a livrat clientilor 5.502 de autovehicule noi, marca înregistrând astfel o cota de piata de 8,9% si plasându-se în topul primelor trei marci auto din tara.

Rezultatele obtinute de marca SEAT în România pot fi considerate, cu siguranta, o performanta. Cu 1.105 unitati livrate în primele 8 luni ale anului, SEAT a înregistrat o cota de 1.8% din piata totala. Leon, Leon ST si Toledo au fost cele mai bine vândute modele din gama SEAT.

În spatele acestor cifre se afla o retea de distribuitori optim distribuita geografic, numarând 80 de dealeri la nivel national, în 64 de locatii: 22 de distribuitori Volkswagen, 14 Audi, 32 Škoda si 12 SEAT.

Das WeltAuto, divizia de autovehicule de ocazie a grupului, a continuat în anul 2015 dezvoltarea retelei de parteneri, reusind un volum de vânzari în crestere raportat la aceeasi perioada a anului trecut. Cele aproximativ 5.100 unitati de autovehicule de ocazie comercializate au fost însotite de serviciile prin care marca si-a câstigat un loc de referinta în piata auto second-hand. Prognozele pentru 2016 indica oportunitati pentru dezvoltarea marcii, fiind estimata o piata de 260.000 de unitati.

# # #

Despre Porsche România

Porsche România este cel mai mare importator auto din România, companie înfiintata în noiembrie 1997 si care apartine de Porsche Holding GmbH cu sediul în Salzburg.
Începând cu martie 2011, Holdingul Porsche a fost înglobat în concernul Volkswagen AG drept una din subsidiarele sale, pastrând însa structurile independente.
Porsche România este importatorul general pentru marcile Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Volkswagen Autovehicule Comerciale si Das WeltAuto.
Un obiectiv important al companiei a fost înfiintarea unei retele competente de distributie si service la nivel national. Astazi, Porsche România este responsabila pentru evolutia calitativa si extinderea retelei de distributie, precum si reprezinta interesele clientilor sai si ale organizatiei de distributie în relatia cu producatorii.
Porsche România preia autovehiculele marcilor mentionate mai sus de la fabricile producatoare si le distribuie prin intermediul retelei de distribuitori. Compania este responsabila cu aprovizionarea retelei nationale de dealeri cu piese de schimb si accesorii originale.
Porsche România si distribuitorii sai ofera clientilor masini atractive, sigure si ecologice, la cele mai înalte standarde tehnice si de calitate.

German
Citește articolul precedent:
In ape fiscale tulburi

Am prezentat si în numere anterioare ale DeBizz un punct de vedere cu privire la regimul fiscal ce este impus...

Închide