Selgros continuă expansiunea pe piața românească. „Avem ambiții clare de extindere și ne dorim să creștem în mod sustenabil”

Robert Hellwagner, CEO Selgros Cash & Carry România

Retailerul Selgros Cash & Carry România continuă investițiile pe piața românească și va deschide la finalul lunii noiembrie, la Baia Mare, magazinul cu numărul 23 al rețelei.

Compania deține în prezent 19 unități cu un format mare, de circa 10.000 de metri pătrați, precum și trei magazine cu suprafețe mai mici, de 4.000 metri pătrați. Noul magazin din Baia Mare este dezvoltat sub un concept nou și va avea o suprafață de 6.000 metri pătrați.

„În prezent suntem acoperiți cu cele 23 de magazine. Avem ambiții clare de extindere și căutăm terenuri potrivite în orașele unde nu suntem deocamdată prezenți. Avem o viziune clară asupra pieței românești, ne dorim să investim aici și să creștem într-o manieră sustenabilă”, a declarat, la o întâlnire cu presa, Robert Hellwagner, CEO-ul Selgros Cash & Carry România.

Compania analizează noi oportunități de achiziții de terenuri pentru dezvoltarea unor viitoare magazine, a arătat Hellwagner, care a admis însă că identificarea unor suprafețe centrale adecvate nu este facilă, în actuala perioadă.

În afară de locația terenului, decizia finală de ofertare este influențată și de alte elemente, precum starea infrastructurii locale, nivelul traficului, dimensiunea populației sau prezența în zonă a competiției.

„Prețurile de vânzare sunt în continuă creștere, în special în cazul terenurilor bine poziționate”, a adăugat Hellwagner.

Selgros, unul dintre cei mai importanți jucători din comerțul local, a intrat pe piața românească acum 18 ani și a deschis primul magazin al rețelei la Brașov, unde funcționează și sediul administrației centrale.

Compania deservește patru categorii principale de clienți, respectiv gastronomii, comercianții, mici întreprinzători și clienții finali, care au în prezent ponderi similare în totalul rulajului.

Pentru acest an, Selgros România se așteaptă la un avans al cifrei de afaceri de circa 3%, până la 3,8 miliarde lei, o creștere organică, în linie cu evoluția pieței, a arătat reprezentantul retailerului, care estimează că business-ul se va menține pe plus și în 2020.

Robert Hellwagner, cu o experiență de peste zece ani în industria FMCG și în domeniul bancar din Austria și Elveția, s-a alăturat echipei Selgros România la jumătatea anului 2017, iar din vara anului trecut ocupă funcția de CEO al companiei.

Selgros România a intrat în 2011 în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea B2B și food service din Europa, cu operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia.



German
Citește articolul precedent:
Număr record în industria ospitalității: Therme București a organizat peste 200 evenimente dedicate copiilor și părinților, în 2019

București, 31.10.2019. Peste 200 de evenimente marca Therme București s-au desfășurat doar în primele zece luni din 2019, având tematici...

Închide