Selgros lansează www.selgroscautapasiunea.ro și transformă angajații în ambasadori ai companiei

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a lansat o platformă online care urmărește să consolideze cultura organizațională prin recunoașterea implicării și celebrarea contribuției angajaților la succesul companiei. www.selgroscautapasiunea.ro este un proiect editorial “martor” care prezintă, într-o notă personală, membrii ai echipei Selgros din toate departamentele și toate magazinele din țară.

Platforma se înscrie conceptual în direcția de dezvoltare a brandului sub umbrela Pasiunii: “Selgros este locul în care se manifestă energiile echipei Selgros, în care fiecare simte să dea mai mult, să contribuie, să lase în fiecare zi o urmă care să fie de folos, clienților sau colegilor. Prin această platformă surprindem un instantaneu a ceea ce există și se manifestă între oameni care și-au găsit sau regăsit locul și rostul la Selgros”, a declarat Antoneta Galeș, Director Comunicare și Dezvoltare Organizațională Selgros.

Programul face parte din filosofia companiei de dezvoltare și evoluție prin valorificarea membrilor echipei sale, celebrarea rezultatelor, activarea încrederii, stimularea participarii și investirea cu responsabilitate. În prezent, www.selgroscautapasiunea.ro găzduiește membrii ai echipei din magazinele Selgros din Pantelimon și Ploiești și centrul de distribuție gastro din București. Platforma va integra în perioada imediat următoare, într-un ritm susținut și celelalte magazine din țară.

 

Despre Selgros Cash&Carry România

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa.

Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.

German
Citește articolul precedent:
Bayer continuă să îşi dezvolte activităţile de inovaţie deschisă

Odată cu Grants4Indications™, Bayer şi-a lansat cea de-a cincea iniţiativă globală de crowdsourcing. Acest ultim program de finanţare pe internet...

Închide