Simina Fodor, CEO FSP Global: Suntem focalizați pe dezvoltarea business-ului nostru cu companii germane

Simina Fodor
Când a fost înființată FSP Global și care este domeniul de activitate al companiei?

FSP Global a fost înființată în 2009 la Cluj-Napoca. Numele ales, FSP Global, este emblematic pentru capacitatea noastră de a furniza un amplu portofoliu de servicii, pentru companii în domeniul Business Process Outsourcing-ului și reprezintă abrevierea de la „Full Service Provider”. Cuvântul „GLOBAL” sugerează dimensiunea internațională, nivelul global al proiectului, iar logo-ul, din punct de vedere grafic, pentru a reda ideea de globalitate, a fost ales întocmai, reprezentând globul pamântesc. Chiar de la începutul activității, echipa a fost alcătuită din persoane cu o vastă experiență de muncă și de mai multe naționalități. Conform misiunii noastre globale, serviciile oferite sunt active 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an, în regim de „Multiligual Call Center”.

Care sunt principalele servicii pe care le furnizați și ce categorii de clienți se regăsesc în portofoliul FSP Global?

Ceea ce ne caracterizează este faptul că ne integrăm perfect cu cerințele clienților noștri, putându-ne considera parte integrantă a organizației acestora, oferindu-le servicii multilingvistice 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an, precum: -call center multinlingvist outbound, inbound; -customer care multichannel (telefon, email, livechat, social media); -interviuri telefonice; -booking/rezervări; -preluare comenzi; -tele-control; -NOC (network operations center); -suport organizare evenimente; -credit management & collection; -creare și gestionare baze date; -data mining, KPO. Putem oferi serviciile mai sus enumerate, în majoritatea limbilor europene (română, italiană, engleză, germană, olandeză, spaniolă, portugheză, maghiară, albaneză, sârbă, bulgară), dar și în limba chineză. Experiența și modul în care este structurată compania noastră ne dă posibilitatea de a avea un portofoliu de clientelă diversificată.

Flexibilitatea și profesionalismul nostru ne permit să oferim o vastă gamă de servicii personalizate pentru fiecare client în parte, fie acesta o companie mică, o companie mijlocie sau o companie mare, atât din țară cât și din străinătate.

Ce oportunități oferă în prezent piața locală ?

Am ales ca sediu central România datorită faptului că oferă forță de muncă de înaltă calitate, iar învățământul formează tineri competenți, vorbitori de mai multe limbi străine. Piața locală oferă tinere talente, pe care datorită experienţei noastre în recrutare reușim să le identificăm și să le promovăm. Pentru că suntem într-o evoluție continuă, suntem orientați spre inovare, îmbunătățirea continuă a proceselor interne și a mijloacelor tehnologice de lucru, implicit a serviciilor și posibilităților oferite.

Intenționați să extindeți personalul în perioada următoare?

Dezvoltarea noastră are în vedere extinderea personalului și prevede deschiderea unor noi sedii, atât în România cât și în străinătate.

Care sunt planurile de dezvoltare ale FSP Global, pe termen scurt și mediu?

Dorim să consolidăm și să dezvoltăm actualele noastre puncte forte. Ne dorim o prezență majoră atât la nivel național, cât la și la nivel internațional, iar acest lucru îl putem realiza în primul rând prin îmbunătățirea prezenței noastre online, prin actua lizarea continuă a site-urilor noastre, a tehnologiei utilizate și a mijloacelor de muncă. Suntem focalizați pe dezvoltarea business-ului nostru cu companii germane. Suntem membrii ai DWNT (Clubul Oamenilor de Afaceri din Transilvania de Nord) și ai AHK (Camera de Comerț  și Industrie Româno-Germană).

 

Interviu de Ioan Dornescu

German
Citește articolul precedent:
alimentare-pompa
Cum jumulești gâsca fără să o faci să țipe

Cineva mi-a spus recent că în chestiunea taxelor și impozitelor, istețimea sistemului de guvernare ar trebui să stea în felul...

Închide