Sistem electronic de management al documentelor ANAF, cofinanțat cu franci elvețieni

Ministerul Finanțelor lansează un proiect de dezvoltare a unui sistem electronic de management al documentelor în cadrul ANAF, cofinanţat prin Programul de Cooperare Elveţiano – Român.

Ministrul Finanțelor Publice Anca Dana Dragu și Excelența Sa Urs Herrena, ambasadorul Elveției în România, au semnat la 22 septembrie acordul de proiect „Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală”.

Proiectul vizează crearea unui cadru procedural și funcțional în vederea realizării unui sistem eficient de management al documentelor în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală și structurile sale subordonate de la nivel central și teritorial.

„Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activităților curente ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală prin îmbunătățirea trasabilității documentelor și eficientizarea îndeplinirii activităților interne și a utilizării timpului de lucru, a resurselor umane și a proceselor logistice”, arată Ministerul de Finanțe.

Proiectul se va derula pe o perioadă de 31 de luni, cu un buget total de 1,6 milioane franci elvețieni, din care 1,38 milioane franci reprezintă grantul acordat de către Elveția României, prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

German
Citește articolul precedent:
Cererile pentru tabere educaționale în străinătate avansează cu 30%. Germania, printre destinațiile cele mai căutate

Solicitările pentru taberele de studiu în străinătate, dedicate elevilor de gimnaziu și liceu, s-au majorat cu aproximativ 30% față de...

Închide