ŠKODA îi sponsorizează pe micuții jucători de hochei la patinoarul Țiriac-Telekom Arena

conferinta Telekom Arena

Reprezentanții patinoarului Țiriac-Telekom Arena, alături de cei ai Fundației Ion Țiriac, au prezentat astăzi oficial componența celor cinci echipe de hochei de juniori înființate pe parcursul ultimului an de activitate. Echipele beneficiază de suportul sponsorilor ŠKODA,  Telekom, Dedeman, Simona Halep și Allianz-Țiriac.

Echipele sunt formate din 9 până la 14 jucători cu vârste cuprinse între 4 și 10 ani, astfel: echipa ŠKODA, jucători de 4-7 ani, echipa Telekom, jucători de 7-9 ani, echipa Dedeman, jucători de 5-7 ani, echipa Simona Halep, jucători de 7-10 ani (lot exclusiv feminin), și echipa Allianz-Țiriac jucători de 9-10 ani.

„Trebuie să mulțumesc partenerilor pentru că faceți ca această ușă a patinoarului să se deschidă în fiecare dimineață la ora 6 și până la ora 8-9 seara, când se termină programul copiilor, astfel încât toți să poată patina gratis. Costurile aferente întreținerii acestui patinoar ajung între 600.000 și 700.000 de Euro anual. Vă mulțumesc că ne stați alături, pentru copii.” a declarat Ion Țiriac în cadrul conferinței de presă ce a precedat evenimentul.

Micii hocheiști se antrenează la Patinoarul Țiriac-Telekom Arena sub îndrumarea antrenorilor George Iustinian, Ion Dimache și Dan Popovici, coordonați de Eduard Pană – Maestru Emerit al Sportului.

Copiii practică hocheiul de mai puțin de un an, și au început prin intermediul cursurilor de inițiere în patinaj organizate gratuit de luni până vineri. În prezent, echipele participă deja în competiții locale și naționale, înregistrând rezultate ce au șansa să revitalizeze sporturile pe gheață în România.

În cadrul evenimentului de astăzi, copiii au defilat în aplauzele doamnei Ruxandra Vodă – Director Comunicare Telekom România și ale domnilor Brent Valmar – CEO Porsche România, Virgil Șoncutean – CEO Allianz Țiriac, Cătălin Ivan – Director Marketing Dedeman și Ilie Năstase – Președinte Onorific al Fundației Țiriac.

„Ne gândim mult, în business-ul nostru, la viitor. Suntem preocupați de tehnologie, de conectivitate și inovație. Dar trebuie să înțelegem un lucru fundamental: preocuparea pentru viitor trebuie să înceapă cu felul în care ne pregătim copiii. Mă bucur că putem pune umărul la această inițiativă care încurajează, în rândul generațiilor viitoare, mișcarea sănătoasă, competitivitatea și spiritul de echipă”, spune Brent Valmar, Directorul General al Porsche România.

Patinoarul Țiriac-Telekom Arena este un proiect unic, singurul patinoar din zona București-Ilfov dezvoltat conform celor mai recente norme olimpice internaționale, și în acord cu indicațiile Federației Internaționale de Hochei. Principalul său scop este încurajarea practicării sportului în rândul copiilor și tinerilor, precum și sprijinirea echipelor sportive în atingerea celor mai înalte performanțe. Patinoarul acoperit, ce va funcționa pe tot parcursul anului, are o suprafață de 4.863 metri pătrați, capacitatea de 500 de locuri, și dispune de 4 vestiare pentru hochei, 6 vestiare pentru patinatori sportivi și un vestiar pentru public. Inițiativa cuprinde și o școală gratuită de hochei și patinaj pentru copii între 5 și 8 ani, cursurile având loc între orele 13:00 şi 14:00.

ŠKODA AUTO

› este unul dintre producătorii auto cu cea mai îndelungată istorie din lume. Compania a fost înfiinţată în anul 1895, în perioada de început a industriei auto. Până în ziua de azi, sediul companiei a rămas la Mladá Boleslav.

›  în prezent oferă următoarele game de modele: CITIGO, FABIA, RAPID, OCTAVIA, KAROQ, KODIAQ şi SUPERB.

›  în 2016 a livrat peste 1 milion de automobile la clienţii din întreaga lume.

› aparține din 1991 de Grupul Volkswagen. Grupul Volkswagen este unul dintre cele mai de succes concerne auto din lume. În plus față de automobile, ŠKODA produce și dezvoltă, independent, în asociere cu Grupul, componente precum motoare și transmisii.

› operează în trei locații din Republica Cehă; produce în China, Rusia, Slovacia și India, în principal prin intermediul unor parteneriate încheiate în cadrul Grupului, precum și în Ucraina și Kazahstan prin intermediul unor parteneri locali.

› are la nivel mondial peste 30.000 de angajați și activează în peste 100 de piețe.



German
Citește articolul precedent:
Ziua Familiei SKODA
Ziua Familiei 2018 la ŠKODA – experiențe pentru toate vârstele

După o primă ediție de succes, organizată în 2017 în 8 showroom-uri din țară, și după ce a fost recunoscut,...

Închide