Stație de încărcare gratuită pentru mașini electrice la București Mall

Începând cu luna iulie 2018, București Mall în parteneriat cu Renovatio e-charge le oferă clienților un nou serviciu: stație de încărcare pentru mașini electrice, disponibilă în parcarea subterană extensie, la nivelul -1.  Serviciul va fi gratuit în primele opt luni de funcționare.

Prin această inițiativă, București Mall dorește să faciliteze experiența de cumpărături a clienților posesori de mașini electrice și să sprijine astfel condusul ecologic. Conform ultimelor date, în București există cele mai multe mașini electrice din țară; din 2012 până în mai 2018 au fost înregistrate la Registrul Auto Român 299 de autovehicule.

Stația pe care București Mall împreună cu Renovatio o pune la dispoziție are o putere de încărcare de 22 kW, încărcare normală. Aceasta poate fi folosită de către orice tip de mașină electrică sau hibridă plug-in prin folosirea cablului de alimentare din dotarea mașinii. Pentru utilizarea stației, este necesar un card care poate fi emis de Renovatio – mai multe detalii gasiti accesând site-ul: https://e-charge.ro/cum-incarci.

Această facilitate oferită de București Mall este un al doilea pas în susținerea și promovarea condusului ecologic, după lansarea serviciului de car sharing Get Pony, care pune la dispoziția clienților și mașini electrice.

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, el a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Centrul comercial a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. București Mall își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

În ceea ce privește noile branduri din București Mall, printre acestea se numără cel mai mare MANGO din Europa de Est, un flagship Douglas, al doilea de acest gen și cel mai mare magazin al rețelei din țară, primul magazin de tipul department store din lanțul Meli Melo și Aperto, un restaurant italian unic în România, dotat cu cinci bucătării, fiecare cu specificul ei (pizza, grill, pasta, pasta fresca și gelato).  În centrul comercial poate fi frecventat un club World Class România, care pune la dispoziție  35 de clase de grup fitness pe săptămână și programe personalizate cu aproximativ 20 de antrenori personali. Totodată, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zonă de food court pentru toate gusturile și un cinematograf. Hollywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne și echipate cu cea mai nouă tehnologie.

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashioniste până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.

German
Citește articolul precedent:
Management, antreprenoriat și networking, la feminin. DeBizz „Lady Gala 2018” aduce un nou omagiu doamnelor din business

Numărul femeilor antreprenor din România este în creștere, independența financiară sau posibilitatea unui venit suplimentar numărându-se printre cei mai relevanți...

Închide