Telekom lansează noile oferte pentru cei care se portează în rețeaua sa

Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania

Telekom Romania a anunțat noile oferte pentru clienții care se vor porta în rețeaua sa, acestea fiind valabile în intervalul 10 februarie – 29 martie în cazul contractelor încheiate pe o perioadă de 24 de luni.

„Mobil Nelimitat este conceptul care a înregistrat cea mai bună performanţă în segmentul de mobil la finalul anului 2019. Pentru noi este clar că acest concept îi mulţumeşte pe clienții noștri și din acest motiv am pregătit o nouă ofertă cu beneficii nelimitate și o reducere semnificativă a costului abonamentului: 50%, în primele 12 luni de la portarea în rețeaua Telekom Romania. Este o ofertă cu avantaje și un preț care cu siguranță îi vor mulţumi pe cei care se vor porta în rețeaua noastră și îi vor ajuta să uite de grijile și frustrările legate de serviciile de telecomunicații”, a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania.

Ofertele se adresează clienților rezidențiali care se portează în rețeaua mobilă a companiei și care au un serviciu fix de la Telekom Romania.

Astfel, aceștia vor putea achiziționa abonamentul Mobil 6 cu 50% reducere în primele 12 luni și vor plăti doar 3 euro/lună (aproximativ 14 lei/lună) în acest interval. După cele 12 luni, costul va fi 6 euro/lună.

De asemenea, cei care se vor porta în reţeaua Telekom Romania vor putea opta și pentru achiziționarea unui telefon mobil în rate, fără dobândă și fără avans. Unul dintre smartphone-urile disponibile în oferta Telekom este Huawei Y6s. Cei care vor achiziționa acest smartphone împreună cu abonamentul Mobil 6 vor plăti doar 7 euro/lună (aproximativ 33 lei/lună) în primele 12 luni de la portare: 3 euro/lună pentru serviciile de telefonie mobilă și 4 euro/ lună rata pentru telefonul achiziționat. După această perioadă, costul total va fi 10 euro/lună, arată compania.

Telekom a anunțat că 70% dintre românii care s-au portat în rețeaua sa declară că sunt mai mulţumiţi acum cu serviciile de telecomunicații, potrivit unui studiu realizat de companie în noiembrie 2019, pe un eșantion de clienți noi, reprezentativ la nivel naţional.

„Volumul de date mobile, minutele și SMS-urile incluse în abonamentele de telefonie mobilă, calitatea semnalului, viteza internetului, prețul și calitatea interacțiunii cu angajații Telekom, au fost factori evaluați pozitiv de către noii clienți Telekom Romania. Rezultatele de portare pentru anul 2019, anunțate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Telecomunicații (ANCOM), potrivit cărora grupul de companii  Telekom Romania a ocupat locul al doilea în topul portabilității cu peste 249.000 de numere de telefonie mobilă portate, reflectă feedback-ul clienților noștri”, se arată într-un comunicat al Telekom.

Telekom a înregistrat 217.000 clienți pentru produsul Mobil Nelimitat, la finalul lunii decembrie 2019.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.



German
Citește articolul precedent:
HOTSPOT Brașov 2020. Educația, la baza succesului în business. „Orașul de sub Tâmpa”, un model de bune practici la nivelul întregii țări

Publicația de business germano-română DeBizz Magazine a început seria de evenimente programate în 2020 cu o nouă conferință marca „HOTSPOT”,...

Închide