Timișoreana redevine sponsor al echipei naționale de fotbal a României

Timișoreana a încheiat un nou parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF), devenind sponsor al echipei naționale de fotbal a României.

„Prin acest nou parteneriat cu FRF, pentru susținerea Echipei Naționale de Fotbal a României, continuăm să scriem povestea Timișoreana alături de fotbalul românesc. Am revenit ca sponsor al Echipei Naționale de Fotbal întrucât ne pasă să ducem mai departe tradiția fotbalului românesc, pasiunea și dedicarea din acest sport, dar cu un sentiment viu de mândrie națională. 2019 este un an de referință pentru Timișoreana. Suntem onorați și mândri să putem spune că în acest an, Timișoreana devine un susținător și mai puternic al fotbalului din România devenind: Sponsor Oficial al Echipei Naținale de Fotbal a României, Sponsor Oficial al Echipei Naționale de Tineret U21 și continuâd susținerea competiției Cupa României care are o tradiție îndelungată. Și pentru că fotbalul nu ar exista fără oamenii cărora le pasă: jucătorii din teren, suporterii din tribune, dar și toți românii care sunt cu inima alături de natională, vom lansa în curând o campanie națională care le este dedicată. Ne dorim să arătăm românilor că, atât timp cât ne pasă, putem schimba lucrurile în bine”, a declarat Dragoș Constantinescu, Președinte Ursus Breweries.

Timișoreana a anunțat anul trecut că va continua parteneriatul cu FRF, în calitate de sponsor oficial al Cupei României. Recent, Timișoreana a devenit și sponsor al echipei naționale de Tineret U21, devenind astfel deținătoarea unora dintre cele mai importante parteneriate din fotbal.

„Sunt foarte bucuros că un partener de tradiție al fotbalului românesc și un brand autohton cu o reputație deosebită se alătură echipei naționale. Timișoreana înțelege fotbalul și suporterii, împărtășeșe valorile pe care le promovează Federația Română de Fotbal, astfel că relația noastră este una specială. Suportul acordat Cupei României, apoi echipei naționale U21, se completează astăzi prin transformarea în sponsor oficial al echipei naționale de seniori. Ne putem califica împreună la Euro 2020 și le putem oferi românilor satisfacția de a trăi un Campionat European la noi acasă, la București”, a spus Răzvan Burleanu, Președintele Federația Română de Fotbal.

La începutul acestui an, Timișoreana a lansat campania „Pentru fotbal adevărat”, la care s-au alăturat Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț. În anii precedenți, Timișoreana a desfășurat o serie de campanii precum „Meciul de Legendă” (cu edițiile din 2010, 2014 și 2015), „Drumul Mingii” (2011), precum și prima finală de „Cupa Romaniei” jucată pe Arena Națională (2012).

„Timișoreana este un partener cu o tradiție îndelungată și o istorie bogată alături de fotbalul românesc, iar faptul că a redevenit sponsor al echipei naționale ne bucură foarte mult. Fotbalul înseamnă pasiune și știm că acest sentiment este trăit deopotrivă de jucători, cât și de suporteri”, a afirmat Cosmin Contra, selecționerul Echipei Naționale de Fotbal a României.

„Ne bucurăm să vedem susținerea pe care Timișoreana o acordă fotbalului românesc de ani de zile, iar susținerea echipei de tineret arată încrederea Timișoreana în viitorul fotbalului românesc. Un motiv în plus să ne dorim să îi facem pe români mândri”, a completat selecționerul U21, Mirel Rădoi.

Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, având în portofoliu mărcile URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar, marca de cidru Kingswood și B-Life Botanicals.



German
Citește articolul precedent:
JLL se extinde pe segmentul rezidențial, prin înființarea departamentului Living. Andreea Hamza va conduce noul departament

București, 2 Septembrie 2019 –  Compania de consultanță imobiliară JLL intră pe piața rezidențială din România prin lansarea departamentului ”Living”...

Închide