TUI TravelCenter: Cea mai scumpă vacanță vândută de 1 Mai, un sejur de 42.500 euro în Dubai

Un cuplu de români a plătit 42.500 de euro pentru un sejur de șapte nopți în Dubai de 1 Mai, la un hotel de cinci stele, într-un apartament situat sub apă, acesta fiind cel mai scump pachet vândut de Ziua Muncii de TUI TravelCenter, cea mai mare rețea de agenții de turism din România.

„Este vorba de un sejur de șapte nopți în perioada 1 Mai la un hotel emblemă al Dubai-ului, Atlantis The Palm 5*, cumpărat de un cuplu de români. Aceștia vor călători cu avionul la business class, vor beneficia de transfer privat și se vor caza într-un apartament de lux situat sub apă”, a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

Din datele TUI TravelCenter, agenție care trimite anual în vacanțe peste 300.000 turiști români, cele mai căutate destinații externe de 1 Mai sunt Bulgaria, Grecia, Turcia și Spania. În ceea ce privește pachetele exotice, cei mai mulți români au preferat în această perioadă Thailanda, Republica Dominicană, Maldive și Mexic.

După numărul pachetelor de servicii vândute , topul vacanțelor exotice este condus, însă, de Thailanda, Republica Dominicană, Maldive și Mexic.

„Dacă în urmă cu câțiva ani, turiștii români preferau destinațiile exotice doar în sezonul de vârf, și anume în intervalul noiembrie – martie, acum găsesc motive să călătorească acolo în orice perioadă a anului, inclusiv de 1 Mai, mai ales că din punct de vedere al prețului acestea sunt din ce în ce mai accesibile- acesta este din cei în ce mai accesibil. Practic, turiștii pot merge-merg în orice lună din an în destinații exotice precum Tahilanda, Maldive, Mauritius, Republica Dominicană, Mexic, cu tarife începând de la 550 de euro de persoană. Această sumă reprezintă o treime din tariful minim pe care îl plăteau turiștii pentru o astfel de destinație în urmă cu 5-6 ani”, a arătat directorul de vânzări TUI TravelCenter.

O vacanță de o săptămână în Dubai, la un hotel de patru stele, cu zbor inclus, costă de la 500 de euro de persoană, în Thailanda, de la 550 de euro, iar în Maldive, de la 900 de euro.

Pentru acestă perioadă se constată o creștere cu 10% a numărului de pachete vândute, chiar dacă 1 Mai este anul acesta într-o zi de marți, spre deosebire de anul trecut, când a fost în continuarea weekend-ului, formând o minivacanță de trei zile.

TUI TravelCenter, parte a grupului Eurolines, deține cea mai extinsă rețea de agenții de turism din România, cu 80 de birouri de vânzare. Rețeaua a încheiat anul trecut cu vânzări de 100 milioane euro, ponderea cea mai însemnată fiind asigurată de pachetele turistice.

În 2018, TUI TravelCenter vizează dezvoltarea rețelei de distribuție, lansarea unor noi destinații de călătorie și diversificarea tipurilor de produse turistice oferite.



German
Citește articolul precedent:
OMV Petrom a programat investiții de 5,5 mld. lei în acest an, mai mari cu circa 60%

Compania OMV Petrom, controlată de grupul austriac OMV, are un buget de 5,55 miliarde lei pentru investiții în 2018, mai...

Închide