Uber Eats a ajuns la 700 de restaurante partenere în București, după un an de la lansarea pe piața locală

Platforma de livrare de mâncare Uber Eats înregistrează după primul an de activitate pe piața românească un număr de 700 de companii partenere în Capitală, de la localuri mici, afaceri de familie, până la mari lanțuri de restaurante.

„În ultimul an, Uber Eats a adus o contribuție economică importantă pentru sute de restaurante și curieri din București. Scopul nostru este să ajutăm restaurantele să își atingă potențialul maxim. Bineînțeles, succesul lor se datorează leadershipului lor, calității excepționale a mâncării sau a modului în care își administrează bucătăria. Noi suntem doar o parte a poveștii lor, iar angajamentul nostru este să continuăm să folosim tehnologia pentru a-i ajuta să crească și să ajungă la și mai mulți clienți”, a spus Krzysiek Radoszewski, general manager, Uber Eats, CEE.

Radoszewski a prezentat marți, în cadrul unui eveniment organizat la București, rezultatele studiului „Impactul Uber Eats asupra restaurantelor partenere”. În cadrul manifestării a fost organizat și un panel de discuții despre cum schimbă serviciile de delivery industria HoReCa și obiceiurile consumatorilor, la care au luat parte proprietarii a cinci dintre cele mai populare restaurante din aplicația Uber Eats: Atelierul de Tarte, calif & condimental, Sara Green, Pain Plaisir și Nicolai.

Potrivit sondajului, care a implicat peste 50 de restaurante de top din Capitală, cele mai importante beneficii ale colaborării cu Uber Eats sunt creșterea numărului de comenzi (82% din respondenți), livrări mai rapide (70%) și vizibilitate pentru afacere (68%).

Peste 70% dintre restaurantele care au răspuns sondajului spun că Uber Eats le-a ajutat să își crească afacerea, iar aproape jumătate (47%) dintre respondenți au indicat un avans cuprins între 10% și 30%.

În consecință, 31% dintre restaurante au arătat că se gândesc să angajeze mai mult personal pentru a acoperi numărul comenzi în creștere, în timp ce 35% vizează extinderea afacerilor.

Pe de altă parte, 9 din 10 manageri sau proprietari de restaurante au afirmat că ar recomanda Uber Eats și altor restaurante.

Potrivit datelor centralizate de aplicație, cele mai populare feluri de mâncare comandate de români sunt burgerii, puiul fript și wrap-urile. Număr record de comenzi înregistrat de același utilizator este de 379, în timp ce cea mai mare comandă plasată a fost un meniu sushi cu 152 bucăți.

Printre cele mai populare restaurante Uber Eats sunt Nicolai (cele mai multe comenzi), Pain Plaisir (cea mai populară patiserie și brutărie), Atelierul de tarte (cel mai popular restaurant pentru brunch), calif & condimental (cel mai popular lanț de restaurante) sau Sara Green (cel mai popular restaurant vegan).

În momentul lansării sale în România, în 2018, pe platformă erau înregistrate doar 100 de restaurante. Lansată în urmă cu trei ani și jumătate în urmă, aplicația a folosit expertiza logistică și tehnologia Uber, iar acum este prezentă în peste 500 de orașe, la nivel global. Uber Eats este cea mai mare platformă de livrare de mâncare la nivel mondial, exceptând China.



German
Citește articolul precedent:
Vibrații internaționale din Resurse Umane, la Iași

Pe 12 iunie 2019, la Iași, BusinessMark a reunit pentru cel de al treilea an comunitatea de HR locală, în...

Închide