UNIQA Asigurări lansează un asistent digital pentru clienții cu polițe CASCO

UNIQA Asigurări a lansat un asistent digital pentru soluționarea rapidă a daunelor ușoare, care nu depășesc 500 de euro, serviciul fiind disponibil pentru clienții companiei care au încheiată o asigurare CASCO.

„UNIQA este primul asigurător care introduce acest concept digital pe piața asigurărilor din România, remodelând complet experiența clientului. Asistentul digital ANA este o inițiativă locală care face parte din strategia UNIQA Asigurări de a oferi soluții integrate, de tip «end to end», care generează valoare adăugată și servicii la cele mai înalte standarde de calitate pentru clienții săi. Am ales România pentru a lansa acest serviciu și datorită faptului că suntem printre țările cu cea mai bună viteză a internetului, dar și cu o rată foarte bună de utilizare a smartphone-urilor”, a declarat, într-un comunicat, Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO UNIQA Asigurări.

Asistentul ANA face parte dintr-un proiect amplu de digitalizare, care a presupus si implementarea unei platforme integrate de management al daunelor. Noul serviciu poate fi accesat din site-ul UNIQA sau prin intermediul serviciului de call-center.

„Dacă, în mod tradițional, pentru avizarea unei avarii, clientul transmitea o notificare prin call-center sau prin intermediul unui formular online, urmând procesul de constatare daună și plata facturilor transmise după reparația autovehicului, proces complex, cu un timp de soluționare a dosarului de minimum o săptămână și un impact semnificativ pentru client, acum, asistentul digital ANA va ajuta clienții care dețin polițe CASCO să afle în 30 de minute care este propunerea de despăgubire pentru dauna mașinii”, se arată în comunicatul companiei de asigurări deținută de UNIQA Insurance Group din Austria.

Clientul primește pe loc oferta de despăgubire, urmând să își aleagă singur unitatea de service auto și calitatea reparației.

Sistemul poate fi utilizat și de clienții cu daune mai mari de 500 de euro. În funcție de complexitatea daunei, aceștia vor fi ghidați în următorii pași ai procesului de constatare și emitere a propunerii pentru despăgubire.

În cursul acestui an, ANA va prelua notificarea și despăgubirea daunelor pentru polițele de asigurare a locuințelor, compania vizând extinderea soluției digitale și pentru alte produse din portofoliu.

UNIQA Insurance Group, cu sediul central în Austria, este unul dintre cele mai importante grupuri de asigurări din Europa Centrală și de Est. UNIQA a intrat în anul 2008 pe piața românească, unde oferă toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere și de persoane.



German
Citește articolul precedent:
DER Touristik Group, parte a grupului german REWE, preia activitățile de turism ale Eurolines

Cel mai mare grup de turism din România, Eurolines, deținut de omul de afaceri Dragoș Anastasiu, va ceda către DER...

Închide