Vânzările Profihairshop au crescut cu 35% în primele nouă luni, la 4 mil. euro

Retailerul specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului Profihairshop a înregistrat vânzări în valoare de 4 milioane de euro în primele nouă luni ale acestui an, în creştere cu 35% faţă de perioada similară din 2015.

În intervalul analizat, compania şi-a continuat expansiunea la nivel naţional cu trei magazine noi, în oraşele Bucureşti, Craiova şi Brăila, ajungând la un număr de 26 de unităţi.

Profihairshop face parte din grupul dezvoltatorului imobiliar OASIS retail & development din Sibiu, condus de oamenii de afaceri cu cetățenie germană Klaus Reisenauer şi Kurt Wagner.

“Deşi încă la început, primul magazin specializat în aceste produse fiind lansat de Profihairshop în urmă cu patru  ani, piaţa produselor profesionale de îngrijire este în continuă creştere, cu un ritm anual de aproximativ 25%. Rezultatele foarte bune obţinute în primele 9 luni ale anului se datorează atât interesului din ce în ce mai mare pentru îngrijirea acasă cu produse profesionale în detrimentul celor de masă, dar şi investiţiei în extinderea gamelor comercializate şi a reţelei cu trei noi magazine în acest an”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.

Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor este estimată la 28 milioane euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 mil. euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 mil. euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 mil. euro), potrivit datelor companiei.

Consumatorii sunt preponderent femei, în procent de 85%, pe segmentul de vârstă 20 – 50 ani, iar restul de 15% este reprezentat de consumatori bărbaţi, cu vârste cuprinse între 20-45 ani, numărul lor fiind în continuă creştere în ultimii ani.

În topul celor mai căutate categorii de produse se regăsesc cele de îngrijire (şampoane, balsamuri, măşti-tratament, uleiuri de par), de styling şi vopsele, urmate de unghii, cosmetică şi accesorii de păr.

Profihairshop comercializează în prezent 50 de game profesionale, printre care Wella, Sp, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc, precum şi accesorii de îngrijire a părului, aparate electrice, şi produse de cosmetică şi unghii.

În portofoliul companiei se regăsesc şi produse de îngrijire care se adresează exclusiv barbatiilor: EXL, Loreal Men, B.app, Wella Sp Men.

German
Citește articolul precedent:
Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști

Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști continuă cu ediția 2016-2017, în organizarea Fundației Euromonitor pentru Excelență, cu sprijinul Agenției Ad Media...

Închide