Grupul Telekom România a înregistrat în primele nouă luni din 2017 venituri consolidate de 706 milioane euro, în scădere cu 1,8% față de perioada similară a anului trecut, potrivit informațiilor publicate de Deutsche Telekom.

În trimestrul al treilea, veniturile grupului s-au ridicat la 239,2 milioane euro, în vreme ce EBITDA a scăzut cu 19,5% față de T3 2016, la 43 milioane euro.

Telekom Romania Communications a raportat în T3 venituri corespunzătoare operațiunilor fixe de 152,4 milioane euro, mai mari cu 2,2%. În schimb, veniturile din serviciile de voce fixă au urmat tendința descrescătoare (-16,7%), cele de pe segmentul broadband au fost mai mici cu 4,2%, iar cele pentru serviciile TV s-au diminuat cu 1,5%.

Comparativ cu 30 septembrie 2016, numărul abonaților la pachete de servicii convergente a crescut cu 34,7%, la 455.740. Totodată, numărul total de abonați TV a crescut ușor (+0,8%), ajungând la 1,4 milioane, în timp ce numărul clienților de servicii broadband a fost de 1,18 milioane.

În cazul Telekom Romania Mobile Communications, veniturile totale s-au diminuat cu 0,9% în T3, la 111,1 milioane euro, în timp ce veniturile din servicii au totalizat 77 milioane euro (-0,4%).

Baza totală de clienţi Telekom Romania Mobile Communications este de 4,77 milioane, o treime fiind acoperită de cei pe bază de abonament. Numărul total de clienți business a crescut cu 1,3% în T3, datorită ofertelor dedicate pentru companii.

Telekom Romania, prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România, aparţine Deutsche Telekom, unul dintre liderii mondiali în domeniul telecomunicațiilor integrate.