Veniturile DB Schenker din România au crescut cu 16% anul trecut, la 124 mil. euro

Furnizorul de servicii logistice integrate DB Schenker, divizie a grupului german Deutsche Bahn, a încheiat anul trecut cu venituri de 124 milioane euro pe piața din România, în creștere cu 16%, în condițiile în care încasările la nivelul Europei de Sud-Est au avansat cu 10%, până la aproximativ 1,48 miliarde euro.

În România, DB Schenker şi-a majorat volumele de marfă transportate pe cale maritimă cu 49 %, transporturile rutiere în regim de grupaj cu 18%, iar numărul de transporturi directe în regim de camioane complete şi parţiale a crescut cu 14% faţă de anul precedent. De asemenea, compania a raportat o evoluţie pozitivă a serviciilor vamale pe piaţa românească, care au bifat un plus de 7% comparativ cu 2016.

În Europa de Sud-Est, DB Schenker a efectuat în anul 2017 peste 11,25 milioane de transporturi terestre, maritime şi aeriene de mărfuri. Astfel, furnizorul de servicii logistice şi-a majorat volumele de marfă transportate cu 2,6% faţă de anul precedent.

Compania a realizat anul trecut investiţii de aproximativ 21,5 milioane de euro pentru extinderea reţelei şi modernizarea sucursalelor în Europa de Sud-Est, dintre care aproximativ 6,5 milioane de euro au fost alocaţi pentru construcţia unui nou terminal în Bucureşti.

Pentru actualul an financiar, bugetul furnizorului de servicii logistice integrate include un volum de investiţii de aproximativ 40 milioane euro, pentru Austria şi Europa de Sud-Est.

DB Schenker are în prezent aproximativ 7.000 de angajaţi în Europa, fiind prezentă în peste 80 de locaţii care oferă întreaga gamă de produse şi servicii ale companiei în 14 ţări.

Cu patru sucursale, peste 60 de puncte de lucru în toate regiunile ţării şi 1.071 de angajaţi, DB Schenker Romania este unul din cei mai importanți furnizori de servicii logistice care activează pe piaţa naţională.



German
Citește articolul precedent:
JLL a intermediat vânzarea Militari Shopping Centre, cea mai mare tranzacție de retail din București din 2014 încoace

JLL a reprezentat Atrium European Real Estate (AERE) în vânzarea Militari Shopping Centre din București către MAS Real Estate, pentru...

Închide